קצת מפתיע שחברת PrimeView הישראלית, המתמחה בפתרונות LED, פחות מוכרת במולדת שלה, בזמן שבארצות הברית היא ספקית פתרונות תצוגות מסכים וקירות וידאו מובילה עם פורטפוליו שלא ישאיר פה אחד סגור. שיחה עם איציק חכמון, מנהל הפיתוח העסקי ב PrimeView על תפיסת אתגרי הלקוח הסופי והמענה האפקטיבי ביותר לכל "שיגעון".
חכמון, שהצטרף לקבוצת PrimeView לפני מעט יותר משנה, מביא איתו ראייה עסקית מרעננת שכדאי שהתעשייה תאמץ: "עולם ה LED הוא עולם של Tailor made. הטכנולוגיה הזו כוללת מספר פרמטרים אשר מאפשרים 'תפירת' פתרון לפי הצורך הספציפי וכמובן בהתאם לתקציב המוגדר לפרויקט. בסיכומו של דבר אנחנו מדברים על רזולוציה שהיא נגזרת של משתנים רבים כמו פיצ', סוג קבינט ועוד רבים אחרים. אחד האתגרים שלנו כספקית בתחום הלד הוא לגרום ללקוח ללמוד ולהעמיק על מנת להשיג את התוצאה המיטבית, מאחר והמפגש של אותו לקוח סופי עם עולם הלד הוא מפגש חד פעמי או לכל היותר מפגש שמתרחש כל כמה שנים. מרווחי הזמן הללו קריטיים לרלוונטיות של הידע הקיים אצל הלקוח, מאחר וכמו בכל תחום טכנולוגי- החידושים מאלצים למידה שוטפת וסדורה ולכן הוא עלול לטעות בהגדרת הפתרון ולשלם על כך בהמשך הדרך".
בחדר התצוגה המרשים במשרדי PrimeView בישראל מותקן מסך לד ענק שאותו רוצה צוות החברה להפוך לסטנדרט בסוגי ארגונים שונים. לסדרת המסכים הללו קוראים פיוז'ן מקס. חכמון: "PrimeView רוצה להפוך מוצר גמיש ומודולרי בעל דרישה גבוהה לכמעט מוצר מדף. עם הניסיון שרכשנו מבניית הפיוזן מקס שבו הושקעו מאמצים הנדסיים וטכנולוגיים רבים כמו היכן למקם את הצ'יפ על מנת לשלוף את הטיילים (חלקי המסך הנשלפים לפירוק או לתחזוקה) בצורה הפשוטה ביותר, יכולנו לייצר גם את הפיוז'ן מקס טו גו ואחריו את הפיוז'ן מקס אאוט דור לשימושים חיצוניים קשוחים.
הסדרה הזו יצרה אצלנו התמחות בקבינטים המאפשרת לנו לבנות את הפתרון המדויק ביותר לכל דרישה בהתאם לפרמטרים השונים, להוזיל עלויות ולתת מענה אטרקטיבי לתחזוקה. יצרנו "תבניות" למתן מענה לכל דרישה מחוץ לקופסה, מה שמאפשר לנו להוביל במענה מודולרי לצרכי הלקוח לצד רמת מחיר אטרקטיבית מול המתחרות."
חברת PrimeView שמתגאה מאוד גם בשירות ובחמש שנות האחריות אותן היא מספקת באתר הלקוח עבור מוצרי ה LED, נוסדה בשנת 2002 ע"י שי גווילי, שמאז מוביל פרויקטים משמעותיים ומספק מענה לאתגרים של המותגים והארגונים המוכרים בעולם.