פתרונות השילוט הדיגיטלי המודרניים יאפשרו ללקוחות להפעיל את הדמיון ברמות גבוהות יותר בעת שהם בוחנים את צרכי ה-AV והשילוט הדיגיטלי שלהם. כך טוען בריאן מק'קלינס בפוסט שכתב באתר הרשמי של פירלס (Peerless AV). בפוסט מציג מק'קלינס כמה מהמגמות שיאפיינו את 2019 בתחום השילוט הדיגיטלי, וזאת כמסקנות מתערוכת DSE 2019 שנערכה לאחרונה.
לדבריו אחד ההיבטים הוא יצירת התקנים מחודשים שישפרו את יעילות צריכת האנרגיה של הפתרונות תוך שמירת ערך, כשכבר במהלך התערוכה ניתן היה לראות כיצד יש התמקדות רבה בתכונות כמו עמידות ושימוש ב-LED יעיל במיוחד בכל מקום שאפשר כדי להשיג את המטרה הזו.
בנוסף יש גם התייחסות רבה יותר אל משתמשי הקצה עצמם. "ככל שהצרכנים נהיים מודעים יותר להשפעות שיש לאור הנפלט מהתקנים על תבניות השינה והבריאות לזמן ארוך, חשוב לגלות שיצרני שילוט דיגיטלי מבצעים התאמות לפתרונות שלהם, עם התמקדות חזקה בבריאות של המשתמשים", כתב מק'קלינס.
היבט נוסף חשוב שקשור ישירות למשתמשים, שבסופו של דבר הם אלה שהמידע המוצג על השלטים מיועד להם, הוא התחזקות הפופולריות בשימוש בתובנות לקוח מבוססות מיקום כדי לספק פרסום מותאם ואישי יותר. כדי להשיג זאת משתמשים בשילוב מתקדם של תוכנה, תשתיות IT ופתרונות שילוט דיגיטלי מתקדמים עם גיבוי של תכנים עשירי מידע המתבססים ונוצרים תוך שימוש באנליטיקה – וזו מגמה שמשתלבת יחד עם הצורך ליצור חוויה עוטפת שלמה תוך שימוש יעיל יותר במרחבים הפיזיים.