פנסוניק מסיימת אירוע מוצלח מאוד שבו הציגה יכולות שמאפשרות ליוצרי המייצגים להיות יצירתיים במיוחד. חן פישמן, מנהל תחום מולטימדיה בקבוצת גטר, המפיצה של המותג בישראל, מסכם. 

"היכולת הגדולה של המותג להציע מגוון פתרונות – מקרנים גדולים, קטנים, DLP, LCD, גם מגוון מאוד גדול של עדשות, גם החיבוריות והקולבורציה הופך את פנסוניק ל One Stop Shop של פתרונות מולטימדיה. בעוד שמותגים אחרים מתרכזים בסגמנטים מאוד מסוימים, אצל פנסוניק תמצא את כל טווח הפתרונות שאתה יכול למצוא במה שנקרא 'דיספליי'".  

הביתן ב ISE האחרונה היה מושקע במיוחד ואירח אלפי מבקרים. פישמן משתף שרבים שואלים האם המייצג הוא גימיק? "התשובה היא לא! מדובר בתצוגת יכולות של פנסוניק", הוא עונה בביטחון את ובאמונה שחברות ההפקה המובילות והגופים הרלוונטיים יכולים ליהנות מהיכולות הרבות של פנסוניק. לדבריו "פנסוניק מובילה בכל העולם בתצוגה עילית, פרימיום, מקרנים חזקים ומסכים". 

 
תמונה - אתר פנסוניק

קונקט

"שנה שעברה פנסוניק עשתה שינוי, מיתוג מחדש אפשר לקרוא לזה; אין יותר פנסוניק יש פנסוניק קונקט. פנסוניק קונקט פירושו לא לחיצות על כפתורים כמו שהרבה אנשים נוטים לחשוב אלא  חיבור של פנסוניק, על כל המערכים שלה, לשטח. אין יותר את פנסוניק ובאמצע משווק ואז לקוחות אלא פנסוניק ירדו לשטח, יחלקו מהידע שיש להם בפרויקטים בעולם ויתחברו ללקוחות ברמה של ייעוץ כאשר המטרה העיקרית היא לחלוק ידע מפרויקטים אחרים שנעשו, לעזור בתכנון, להתחבר ברמת הערכים ואולי אפילו להעלות רעיונות חדשים. 

"החדשנות האמיתית בשינוי שפנסוניק עשו עם פנסוניק קונקט זה היכולת בתור גטר, המפיץ של פנסוניק בארץ, לקבל את אותו ידע ולהביא אותו לשטח עם כל היכולות שהברנד הענק הזה מציע".   

הוידאו המלא

"ב 2023 אנחנו רוצים להתמקד בכל עולם התצוגות, מוזיאונים, מייצגים ובשוק ההשכרה. אנחנו מאמינים שזה העתיד של האמנות ופנסוניק רואה את עצמה חלק משמעותי ואינטגרלי בעולם הזה ואני מאמין שבמוזיאון הבא שתיכנסו ותעשו סיבוב, תרימו את הראש ותראו את פנסוניק". 

חן פישמן

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG