שנת 2020 עשתה נפלאות לתחום המסכים היוקרתיים יותר ואף תרמה למגמה בה הלקוח העסקי עובר למונחים כמו השקעה במקום רכישה בהקשר למסכים. זו הייתה הזדמנות טובה לסקור פתרונות תצוגה שונים, לרדת לעומק המושגים ובעיקר להבין יותר במה אנחנו רוצים להשקיע ואיך זה ייראה כשיופעל.
חברת LG חוותה שגשוג בכל הקשור למסכים הביתיים ובייחוד בתחום ה-OLED, הנחשב למסך הטוב ביותר המיוצר על ידם, ומסתבר כי גם התחום העסקי ב-LG לא נח לרגע. בין חידושים שונים בתחום המסכים לפרויקטים מרשימים בהיקפם – ב LG מסכמים באופטימיות את 2020 ומדברים על הטרנדים השונים, על הקהל הישראלי, שילוט דיגיטלי ומה עתיד לבוא (עד כמה שמותר היה לשתף).
ג'ונמו צ'וי (JoonMo Choi) – מנהל תחום המסכים המקצועיים בישראל, פגש אותנו לראיון וידאו מאזור מגוריו שבתל אביב ומסתבר לנו כי חברת LG שלחה לכאן נציג מטעמה שילווה, ילמד ויעבוד עם השוק הישראלי במקביל למפיצה איתם היא 'רצה' כבר שנים – ח.י אלקטרוניקה.
ג'ונמו סיפר על הקהל הישראלי ושיתף בשלוש נקודות אליהן שם לב בהקשר זה: אנחנו הישראלים אוהבים לדייק בהוצאות שלנו, מקפידים על איכות המוצר ובעיקר מחפשים חדשנות – לפעמים גם הרבה יותר ממה שמתרחש בעולם. הנקודה האחרונה במקביל לשיחות עם לקוחות היא זו המאפשרת ל-LG לרענן את הפתרונות אותם היא מייצרת ולהתאים אותם במידת הצורך לקהל הישראלי.
תחום השילוט הדיגיטלי עובר שינוי מהותי, סיפר ג'ונמו. תקנות הריחוק החברתי הביאו חברות כמו מקדונלדס וסטארבקס להתמקד בטייק אאוט וב-drive through – איסוף באמצעות הרכב. תפריטי חוץ המבוססים על מסכי חוץ דורשים עצמת תאורה גבוהה יותר, עמידות לתנאים קיצוניים כדוגמת חום ואור שמש חזקים (מישהו אמר ישראל?), ובמקביל – גם ניצול טכנולוגיות מתקדמות כדוגמת OLED מתעקל המאפשר העברת מסרים ייחודיים.
על מגמות עתידיות אמר ג'ונמו כי אנחנו כבר בעיצומה של מהפיכה דיגיטלית ובה הלימוד ההיברדי דורש מסכי מגע חכמים ומותאמים לסביבת הלימוד ולכן לאחרונה הושק מסך תומך מערכת הפעלה 'חלונות' ולטענתו אלו יהפכו רווחים יותר ויותר. בנוסף – פתרונות שילוט חוץ 'יעלו שלב' כאשר חלקם כבר עשו זאת כדוגמת מסך OLED המשולב בדלת הזזה, בה ניתן להשתמש בלובי בניין או בכניסה לחנות או ככל העולה על דמיון המפרסם. ולבסוף –עידן הסטרימינג משתדרג ובקרוב חברות ההפקה יוכלו להיעזר במסכי OLED PRO כאשר הן עורכות את צילומי הסדרה או הסרט שעתיד להשתחרר, וכל זאת – במטרה לספק את התוכן והרזולוציות הגבוהות ביותר.
ממוקדים וחדים, יצאנו עם טעם של עוד.