3CX, מפתחת מערכות ה-PBX, תציג בכנס UC Expo 2019, את הגרסה החדשה של הפלטפורמה שלה. לטענתה הגרסה החדשה תוביל את התקשורת התאגידית לרמה גבוהה יותר באמצעות שילוב חדשני של תכונות מוקד טלפוני ומוקד קשרי לקוחות כדי לאפשר לחברות ליצור עמן קשר באמצעות אתרי האינטרנט שלהן, בשיחה קולית או בצ'אט, ללא עלות עבור הלקוחות.
לפי החברה גרסה V16 של הפלטפורמה תאפשר לטפל באופן יעיל יותר בשיחות נכנסות ותציע יכולות הכשרה המבוססות על ניטור רמת ה-SLA, ועם הצגת מידע מקיף יותר על הלקוחות הפונים עם שילוב טוב יותר של ה-CRM התאגידי. המערכת גם מאפשרת הפצת שיחות בין אנשי הצוות השונים כדי להתאים יכולות לפניות המקצועיות השונות, לנהל באופן משופר את הקלטת השיחות של הלקוחות – כולל יכולות חיפוש – וכן לארכב שיחות ב-Google Drive ועוד.
כן תציע גרסה V16 יכולות תקשור משופרות בין אנשי הצוות עם תמיכה בתקן WebRTC לניהול שיחות קוליות ישירות מהדפדפן או כדי לספק שליטה טובה ביותר בשיחות המבוצעות באמצעות טלפון IP או טלפון חכם. עוד כלי שיאפשר תקשורת טובה יותר, כמו גם העברת נתונים, הוא שילוב חלק עם Office 365, כולל סנכרון אוטומטי.