מוקד השירות וחמ"ל החירום העירוניים העמוסים ביותר בישראל, אובזרו לאחרונה בטכנולוגיות מתקדמות של 'קרמר אלקטרוניקה', במטרה להישאר מעודכנים ומוכנים לכל תרחיש
קירות מסכים, מטריצות מתקדמות, פאנלי מגע לשליטה ובקרה והרכיבים הטכנולוגיים החדשניים ביותר של חברת 'קרמר אלקטרוניקה', הותקנו במוקד 106 של עיריית תל אביב ובחמ"ל המשני, במטרה להבטיח זמינות, איכות ואמינות בטיפול הרצוף והמאתגר בתושבי העיר אשר חייב לפעול 24*7 ב-100% מקצועיות ואמינות.
תפקוד מקצועי של מוקד עירוני הינו קריטי לכל רשות מקומית, בוודאי בעיר שוקקת אירועים ופעילויות כמו תל אביב. מוקד השירות של עיריית תל אביב, הממוקם בבנין העירייה, משרת עשרות אלפי תושבים מדי חודש וחייב לתפקד באופן שוטף עם Down-Time מינימלי. היופי בפרויקט מסוג זה הוא שככל שהלקוחות (התושבים) מקבלים שירות מהיר ומקצועי יותר, כך ניתן לקבוע שהושקעה מחשבה מעמיקה על צרכיהם המגוונים ואופיינו הפתרונות הטכנולוגיים הטובים בשוק.
מוקד השירות משמש בזמני רגיעה כמקום בו מתרכזים קברניטי העירייה ומתפעלים את האירוע הרלוונטי, במידת הצורך. במוקד שירות נעשה שימוש במטריצות הדיגיטליות של קרמר אשר מאפשרות העברת תוכן בזמן אמת, ועד קבלת חיווי על גבי המסכים הממוקמים במוקד. זאת לצורך קבלת החלטות מדויקת, אפקטיבית והכי חשוב- מהירה.
גילי צוקרמן, מנהל יחידת מערכות טכנולוגיות באגף המחשוב של עיריית תל אביב יפו: "בוצע שימוש ברכיבים של חברת קרמר מתוך הכרות וחשיבות על הפרמטרים החשובים לעיריית תל אביב; יצרן ישראלי אשר ממוקם בירושלים ומבטיח זמינות של כ"א מקצועי וחלפים בתוך שעות בודדות, כמובן לצד התאמה מקצועית של פתרונותיה".
בסיור שערכנו בשני המוקדים ברחבי העיר תל אביב, הבנו עד כמה הצוות הוותיק והמנוסה, נחוש להשיג את הפתרונות האולטימטיביים לטיפול בעומס האירועים המתרחשים בה.
דורון חדד, מנהל מוקד 106 פלוס בעיריית תל אביב יפו: "מוקד שירות 106 בבסיסו הוא החמ"ל הראשוני אליו מגיעים קברניטי העירייה, רואים מה קורה ומכאן מנהלים את האירוע. המערכות הטכנולוגיות שלנו מאפשרות לנו "לראות" מעבר למסגרת בה אנחנו נמצאים ולקבל את ההחלטות הנכונות" . שימוש במוצרי חברת קרמר מהווה חלק חשוב מהפיתרון שניתן לעירייה.
גם בביקור בחמ"ל המשני, הממוקם באזור אחר בעיר, ונועד לפעול במידה ולא ניתן להפעיל את החמ"ל הראשי, נרכשו עבור המקום, מרחיקים עד 180 מטר, מיטרוץ מודולרי מבוסס HdbasT, טעינה סלולרית אלחוטית, רמקולים ופאנלי מגע אשר מסייעים בניתוב מול מחשב מרוחק ונטול גישה, מבטיחים שרידות מקסימלית. החמ"ל המשני אשר נבנה עם מחשבה להרחבה עתידית, הותקן על ידי חברת אלקטרה, וגם בו, זמינות החלפים והשירות המהיר אותו מבטיחה חברת 'קרמר אלקטרוניקה', היוו פרמטר משמעותי בבחירה.
ברק בן אור, מנהל פרויקטים מולטימדיה בעיריית תל אביב יפו: "כאשר מוקד משני מופעל, כנראה שהמצב באמת גרוע ולכן, אנחנו זקוקים לזמינות מיידית של חלפים במידת הצורך. אני רגוע כאשר אני יודע שאקבל את הכרטיס או הרכיב להחלפה, תוך שעה וחצי לכל היותר" ומוסיף "מאז עליית המערכת לאוויר בסוף 2017, בחנו אותה מספר פעמים ווידאנו שהיא יציבה ואיכותית".