את דיויד מרגולין, סמנכ"ל השיווק היוצא ב Kramer, הכרנו עם הקמת הפעילות ב 2014. היצרנית, שהיא גם שחקנית בינלאומית דומיננטית אבל לא פחות חשוב – פועלת מישראל, עושה איתנו דרך צמודה, ארוכה ומלמדת, ואחרי אינסוף מפגשים, תערוכות, כתבות ושיחות, דיויד החליט להמשיך הלאה.
היה מעניין (ומפתיע) לגלות שהאתגר בהפקת תוכן לרצפת המכירות עבור חברה שפועלת מישראל אינו קטן מזה של חברה הפועלת ממדינה אחרת. אחרי הכל המיקוד של מחלקת השיווק לא נמצא רק בישראל אלא בכל העולם, ויחד עם צוות המכירות הוותיק והחרוץ, מצאנו את הדרך להפיק לא מעט, שלא לומר המון תוכן שמספר את הסיפור של Kramer בישראל.
מרגולין משתף על הדרך שעשה בחברה, על השנה הלא קונבנציונלית, על שיתופי הפעולה ועוד. יש לי הרגשה שעוד נפגש ואפילו בקרוב ועד אז להגיד שהצוות ואני נהנינו מאוד לעבוד איתך לאורך השנים, למדנו המון ויודע מה ? לא מעט דברים שאמרת שיקרו – קרו !
תודה על התמיכה והמון הצלחה בהמשך