חיבור מעניין בין עולמות השילוט הדיגיטלי, התאורה והגיימינג לצורך קמפיין שיווקי של לקסוס

כל חברת רכב משקיעה מאמצים רבים בכדי לאזן בין הרצון בעיצוב מרהיב המושך את העין לרצון לשמור על אלגנטיות מסויימת, עם זאת כנראה שיצרנית הרכב היפנית לקסוס (Lexus) היא יוצאת מן הכלל עם רכב הקונספט שיצרה ואשר מכוסה באמצעות מספר דמיוני של לא פחות מ-41,999 נורות לד צבעוניות ניתנות לתכנות, המספקות בשיאן עוצמת אור של 175,000 לומנס.

בלקסוס הודו כי הרכב המכונה Lexus LIT IS נוצר כפרובוקציה וכקמפיין שיווקי, אשר נראה כי הצליח במשימתו, הוא מצופה כאמור בנורות LED צפופות הניתנות לתכנות במספר אינסופי של דגמים, צבעים ואפקטים אינטראקטיביים אשר מושפעים ממחוות אנושיות, מוסיקה ועוד .


הרכב לא צפוי לזכות לייצור המוני ולו רק משום העובדה כי אורות מהבהבים צבעוניים בחלקים הקדמיים והאחוריים של רכב נוסע הם אסורים על פי חוק כמעט בכל מדינה בעולם, עם זאת הרכב זכה לקצת זמן כביש בקליפ חדש של Dua Lipa והוא צפוי לככב בתצוגות שונות של החברה ברחבי העולם.

רכב הקונספט של לקסוס בקליפ של Dua Lipa

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG