תערוכת ה-Broadcasting הגדולה, הוותיקה והמפורסמת ביותר בעולם – NAB Show, המתקיימת מידי שנה בלאס וגאס עם מספר עצום של 100,000 מבקרים, תקיים בדצמבר השנה תערוכה דומה בשנגחאי, סין לראשונה בתולדותיה. התערוכה תתקיים בין התאריכים 7 – 9 לדצמבר במתכונת מלאה והיא צפוייה להפוך לתערוכת הברודקאסט השנתית לקהל יעד מאזור אסיה והפסיפיק. בתערוכה תצגנה מעל ל-400 חברות במגוון נושאים ביניהם ציוד, תוכנות ורשתות ברודקאסט, רשתות IPTV, מציאות מדומה ורבודה, וידאו במובייל, רחפני צילום ועוד.
באתר מנהל סחר חוץ של משרד הכלכלה והמסחר, אשר מעודד ומסייע לחברות ישראליות המעוניינות להשתתף באירוע זה ובאירועים דומים, מוסרים כי שוק הבידור והמדיה בסין צפוי לצמוח בשיעור ממוצע של מעל 10% עד לשנת 2019 תודות ל"פיתוחים טכנולוגיים, צמיחת מעמד הביניים המקומי ותוכניות ממשלתיות המייחסות חשיבות רבה לפיתוח תעשיית המדיה והבידור", וכי עקב כך צפוייה סין לעקוף את שוק הקולנוע האמריקאי כבר בשנת 2018. גם בתחום ה-IPTV, כך לדברי נספחי משרד הכלכלה באסיה, נחשבת סין למדינה עם שיעור הצמיחה הגדול ביותר במספר המנויים בנוסף לשוק המובייל וידאו הסיני הנחשב לשני בגודלו בעולם. כאמור, בתערוכת האם השנתית בלאס וגאס משתתפות מדי שנה מספר חברות ישראליות, חברות מקומיות המעוניינות לקבל סיוע ומידע נוסף על התערוכה בסין מוזמנות ליצור קשר ישירות עם מנהל סחר חוץ.
צפו בסיקור מצולם מתערוכת האם בלאס וגאס אשר נערכה באפריל האחרון
תגובה אחת
Pingback: מנפלאות הפייסבוק: אולפן אינטרנטי קטן בתקציב הגיוני – פורטל האודיו וידאו AVmaster