המסך אותו התקינה החברה הוא בפורמט "סופר רחב" ובגודל 188 מ"ר עם מרחק בין פיקסלים (Pixel Pitch) של 10 מ"מ – מפרט שהופך אותו לאחד המסכים עם הרזולוציה הגבוהה ביותר שבנמצא

המסך אותו מתקינה ADI הוא חלק מההשקעה של קבוצת הרוגבי "וספס" (הצרעות) לקראת העונה הבאה, ויהיה גדול יותר מזה שבאצטדיון טוויקנהאם השייך לאיחוד הרוגבי באנגליה ומזה שבאצטדיון האמפדן פארק בגלאזקו, סקוטלנד. הפורמט הסופר רחב יכול להציג הרבה מידע באופן סימולטני כמו למשל תוצאות מהמשחק לצד מהלכים חוזרים באיכות מצוינת.
מלבד המסך אשר יותקן ביציע הדרומי, יותקנו גם לוח תוצאות מסוג LED ושעון באמצע היציע המערבי. גם בכניסה לאצטדיון והאטריום הראשי יותקנו מסכים חדשים.
על פי מנהל המסחר של האצטדיון, סטווארט קין, הדרישה למסך באיכות טובה יותר הגיעה ישירות מהאוהדים עצמם למרות שגם 700,000 המבקרים בתערוכות והכנסים שמתקיימים באטריום ייהנו ממנו.
מנכ"ל ADI, גריינט וויליאמס, אמר כי הקבוצה מותחת את הגבולות ויוצרת משהו מיוחד עבור האוהדים שלה ובסופו של דבר, גם אם הטכנולוגיה מרשימה, התכנים הם אלו שיפיחו חיים במסך. החברה גאה להיות חלק מן המהלך הזה ותעזור למועדון והאוהדים שלו לממש זאת.
התקנת המסך החדש מצטרפת להתקנתה של רשת Wi-Fi בצפיפות גבוהה התומכת בחיבור סימולטני של עד 20,000 איש, וגם כאן מדובר בשיא חדש לספורט האנגלי. מלבד זאת, המועדון השיק אפליקציה ייעודית והשתמש בעמדות תשלום ללא מגע יד אדם במוקדי ההתקהלות על מנת לצמצם את התורים ולהפחית את הצורך של האוהדים להחזיק במזומן. בשלב הבא יותקנו מסכים מיוחדים שיאפשרו לצפות בתלת ממד מזוויות שונות על המתרחש במגרש עוד לפני רכישת הכרטיסים. גם הכרטיסים עצמם יהפכו לחכמים ללא צורך בכרטיסי פלסטיק או נייר ותיפתח חנות מיוחדת לקניית מוצרים נלווים.
על פי קין, כל השיפורים באצטדיון מעמידים אותו בשורה אחת עם אולם O2 בלונדון ואצטדיונים מובילים של ליגת ה-NBA כדוגמת זה של קבוצת הקליבלנד קאבלירס.