קלאודינארי (Cloudinary) הכריזה על שיפורים בפתרון ניהול הווידאו שלה, ובראשם יכולות בינה מלאכותית. יכולות חדשות אלו עוזרות להאיץ, לפי החברה, את תהליכי העבודה במטרה לעזור לארגונים לשפר במידה ניכרת את חוויית הלקוח באמצעות תכנים דינמיים – ולעשות זאת במהירות, בכל קנה מידה וביעילות כספית, לא משנה היכן הלקוחות צופים בתכנים שלהם; מאפליקציות בטלפון החכם ועד שלטי פרסום דיגיטליים.
לפי החברה תכנים מבוססי וידאו כבר מזמן הפכו לכלי המועדף על משווקים להצגת המסרים שלהם, אבל לטענתה פלטפורמות הווידאו המסורתיות לא נבנו ואיכן יכולות להתמודד עם הצורך לתמוך בנפחים ובקני המידה של העולם הדיגיטלי הנוכחי.
יש צמיחה אדירה של תכני וידאו המוצעים באופן מקוון, ולכן לפי קלאודינארי זה אומר שיש צורך בגישה חדשה לניהול הווידאו. נדב סופמן, מנהל מוצר ראשי ואחד ממקימי החברה, מספר כי רוחב הפס של תכני הווידאו בפלטפורמה שלהם כמעט ושולש בחודשים האחרונים בלבד. "חברות מבינות את העוצמה שיש לווידאו, אבל עדיין רובן ממשיכות להתמודד עם מכשולים כשזה מגיע לכדי יצירה ואספקה של תכני וידאו סוחפים בקצב ובקני המידה הדרושים כדי להתחרות. ראוי שמפתחים ומשווקים יזכו לגישה רעננה, והפתרון שלנו מתייחס לצרכים הנוכחיים על ידי שימוש בבינה מלאכותית כדי למכן מטלות חוזרות שדורשות זמן רב כך שחברות יוכלו לספק בקלות רבה יותר את חוויות הווידאו הדינמיות שהופכות למכירות", הוא אמר.
בין התכונות החדשות שמציעה Cloudinary ניתן למצוא, כאמור, התאמה אוטומטית של קנה מידה ואיכות וידאו, עם בחירה מדויקת של מקודדים, תבניות כדי להקל על על הזרמת התכנים באופן מיטבי לדפדפנים והתקנים בכל מקום. בנוסף, יכולים המשתמשים בפלטפורמה ליצור דפי מוצר מושכים שכוללים תמונות ווידאו בלי צורך להשתמש בפלטפורמות שונות כדי ליצור את התכנים ולהדביקם זה לזה. תכונה מעניינת אחרת היא היכולות להשתמש בבינה מלאכותית כדי לבנות תיוג אוטומטי ויכולות חיפוש מתקדמות כדי לעזור לנהל בקלות רבה את התכנים, וכדי לבנות בקלות רבה יותר ספריות וידאו.