אחד השינויים הבולטים ביותר בסביבת העבודה העסקית בשנים האחרונות הוא השינוי שחל בקונספט של חדרי הישיבות. אם בעבר עסקים התמקדו בבניית חדר ישיבות מאובזר במיטב הטכנולוגיה על מנת להרשים לקוחות או עובדים פוטנציאליים, הרי שכיום ישנה תזוזה לכיוון של יצירת מספר חדרי Huddle קטנים.
על פי חברת המחקר Wainhouse, חדרי Huddle מוגדרים כאזור ישיבות קטן ל-6 משתמשים ומטה, אשר מצוייד בציוד אודיו וידאו ותצוגה על פי דרישות העבודה. החדרים או החללים הללו הינם גמישים בצורתם ובעיצובם והם הולכים וצוברים פופולריות בד בבד עם כניסתם לשוק של הטכנולוגיות האינטראקטיביות במחירים אטרקטיביים כמו לוחות חכמים, מקרנים ומסכים אינטראקטיבים. אלו מאפשרים עריכת דיונים, השתתפות פעילה במאמצים בפרויקטים משותפים, תיאום יעדים, שיחות פרטיות עם לקוחות או קולגות בחללים חסכוניים המאובזרים על פי הדרישות הייעודיות.
כפי שחללי העבודה והמשרדים השתנו מקונספט של חללים סגורים ומחניקים לחללים פתוחים ומרובי אור טבעי, כך קורה עם המעבר מחדרי ישיבות גדולים למספר חדרי Huddle קטנים, גמישים ומאובזרים על פי הצורך הדרוש לארגון. הכלל לפיו כל הפגישות המשרדיות חייבות להיערך בחדר הישיבות "הגדול", איננו נכון יותר בארגונים רבים.
פיתרון RealPresence Centro של פוליקום
פיתרון של Ricoh
הגורמים המרכזיים המביאים מספר הולך וגדל של ארגונים בתכנון ושימוש בחדרי ה-Huddle הם הגמישות המתאפשרת באמצעותם, בין אם בעקבות היצירה של מספר חדרי ישיבות קטנים לצד, או במקום חדר הישיבות הראשי, היכולת לנהל תקשורת בצורה פרטית ובקבוצות קטנות יותר וכמובן האפשרות לריבוי חדרים בחיסכון משמעותי במחיר.