Gupshup משיקה פתרון מסחר מבוסס WhatsApp כדי לאפשר חלונות ראווה ניידים לכל העסקים. שואפת ליצור חלונות ראווה מבוססי WhatsApp עבור אלפי עסקים בשנת 2022. 

 
תמונה - www.gupshup.io

Gupshup, המובילה בהעברת הודעות מאפליקציות שיחה מיידית, הודיעה על השקת פתרון מסחר מבוסס WhatsApp שיכול לאפשר לכל עסק ליצור "חלון ראווה" דיגיטלי המבוסס על WhatsApp. עסקים יכולים לאפשר מסעות מבוססי שיחה בכל שלב בתהליך הקנייה: לפני הרכישה, ברכישה ואחרי הרכישה. בהתבסס על היכולות המסחריות של WhatsApp שהושקו לאחרונה, Gupshup יכולה לעזור לעסק לנהל את חוויית הקנייה המלאה ב- WhatsApp. עם יותר משני מיליארד משתמשים חודשיים פעילים ב-WhatsApp ב-180 מדינות, זוהי פלטפורמת המסחר המבוססת על תהליכי שיחה האידיאלית לעסקים. פתרון מסחר מלא זה ממנף גם את תכונת 1-Click Bill Pay של Gupshup שהושקה לאחרונה, המאפשרת לעסקים לגבות תשלומים באמצעות WhatsApp ואפליקציות הודעות מיידיות אחרות.

עם פתרון המסחר מבוסס ה-WhatsApp של Gupshup, עסק יכול ליצור קטלוג מוצרים ב-WhatsApp, לשוחח עם לקוחות באמצעות צ'אטבוטים המופעלים בידי בינה מלאכותית לחשיפת מוצרים, להדרכות בקופה ובתשלום, ולתמוך בהם 24/7 באמצעות צ'טבוטים וסוכנים חיים. אלמנטים אינטראקטיביים חדשים כגון הודעות מרובות מוצרים מקלים על עסקים להציג את ההצעות שלהם באמצעות הקטלוג של החנות.

זה מאפשר לעסקים להציג את ההצעות שלהם באמצעות ניסיון מובנה עם תמונות ופרטי מוצר מסודרים. בנוסף יכולים הלקוחות להוסיף פריטים מועדפים לעגלות שלהם ב-WhatsApp, ליצור אינטראקציה עם העסקים בזמן אמת ולבצע תשלום דרך הקישור 1-Click Bill Pay של Gupshup שהושק לאחרונה, כל זאת מבלי לצאת מחלון בו מתבצעת השיחה. עסקים רבים כבר ממנפים את WhatsApp למסעות לפני רכישה ואחרי רכישה, ועם תכונות המסחר החדשות הזמינות, הם יכולים כעת לנהל את כל מסע הקנייה עבור לקוחות באפליקציית ההודעות המיידיות הפופולרית ביותר בעולם.

כמה עובדות מעניינות על WhatsApp לעסקים:

מעל 175 מיליון אנשים שולחים הודעות לחשבון עסקי ב-WhatsApp מדי יום. 

68% מהמשתמשים אומרים ש-WhatsApp היא הדרך הקלה ביותר ליצור קשר עם עסק. 

71% מרגישים בטוחים יותר לגבי עסק לאחר החלפת הודעות ב-WhatsApp

"Gupshup מציעה את פלטפורמת המסחר מבוססת השיחות המתקדמת, המקיפה והקלה ביותר לשימוש", אמר גאורב קצ'אהווה, מנהל מוצר ראשי ב-Gupshup. "המטרה שלנו היא לאפשר לכל עסק, גדול כקטן, להתחיל במסחר באמצעות WhatsApp במהירות ובקלות, כמו גם לממש את מלוא הפוטנציאל של היכולת הזו לשנות את העסק שלו".

"כאחד מספקי הפתרונות הראשונים שהיו לשותפים של WhatsApp, כבר עזרנו לאלפי עסקים ברחבי העולם לעלות לאוויר ב-WhatsApp Business. צוותי המכירות והפתרונות בעלי הידע שלנו, יחד עם רשת של שותפים גלובליים, עוזרים לעסקים להאיץ את ההמרה הדיגיטלית שלהם", הסביר ראווי סאנדארארג'ן, COO, Gupshup. "אנו רואים ביקוש חזק לתכונות המסחר החדשות, והתוצאות המוקדמות לעסקים מבטיחות. זה בהחלט הולך לחולל מהפכה בדרך שבה עסקים מנהלים מסחר אלקטרוני".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG