ב-24 למאי נפתח קו רכבת על שם אליזבת' בלונדון, קו לו ציפו רבות ועמו בשורה חשובה לתעשייה שלנו והיא כמות השילוט הדיגיטלי לאורך הקווים, ליתר דיוק: 329 נכסי שילוט דיגיטליים הכוללים מסכים בגדלים ותכנים שונים לאורך הקו. 

קו שכולו פרסום דיגיטלי והזדמנויות

מעבר לחדשנות והעובדה כי מדובר בכמות השילוט הדיגיטלי הרבה ביותר בתחבורה ציבורית בלונדון, הבשורה העיקרית היא עבור המפרסמים שלרשותם עומדת כעת הזדמנות נפלאה לייצר קמפיינים ממוקדים אותם יפגשו הנוסעים בקו. בין המפרסמים הראשונים שיופיעו בשילוט הדיגיטלי החדש בקו אליזבת' נמנים גוגל, MoneySuperMarket, Reed.co.uk, Sage ושוופס. הדגש מאחורי הקמת מערך נכבד הוא על יצירת הזדמנויות ללוות את הנוסעים בקו לאורך מסלולו ביעילות ובתכנים מותאמים. 

הפן הטכנולוגי 

הריצוף הדיגיטלי לאורך הקו כולל שבעה פסי שילוט המותאמים להצגת סרטונים, 234 מסכים הממוקמים בקצות הרציפים השונים, ארבעה מסכים ברזולוצית UHD הממוקמים מעל שערים כאשר גודל אחד מהם הוא 28 מטרים רבועים והוא ממוקם מעל המדרגות הנעות ב-Tottenham Court Road ועוד 32 שלטי חוצות דיגיטליים המוצבים במקומות בולטים כדוגמת מסדרונות וקופות הכרטיסים.

מתי אצלנו ?

השילוט הדיגיטלי בתחבורה הציבורית לא היה נפוץ בישראל אולם אנו מתחילים לראות עליה בכמות הפרויקטים השונים המשלבים שילוט דיגיטלי בתחנות אוטובוס, יותר עמדות קיוסק בתחנות הרכבת וייתכן ולא ירחק היום בו נגלה כי גם בקרון השקט נוסף לו מסך מיוחד המציע לנו מגוון שירותים.


תמונות – CANVA.

ראשית על ידי Gagliardi Photography עבור CANVA


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG