Harman ו-CARIAD השיקו חנות אפליקציות להעצמת חוויית הנהיגה ואורח החיים הדיגיטלי עבור יצרנית הרכב פולקסווגן
המכוניות הראשונות – של אאודי – שמצויידות בפתרון – ינועו על הכבישים כבר מחודש יולי 2023 ומאוחר יותר יצטרפו שאר המותגים בקבוצה. בין השותפים הראשונים הנוספים שאת האפליקציות שלהן ניתן יהיה למצוא במכוניות: מאפו (Mappo) הישראלית של הח״כ לשעבר דדי צוקר, ערוץ מזג האוויר, אתר המשחקים FRVR, אמזון מיוזיק ו-YELP.
Harman, חברה בת של Samsung Electronics, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות למכוניות מקושרות ופתרונות IT אחרים, בשיתוף חברת התוכנה CARIAD המתמחה בפיתוח תוכנה לתעשיית הרכב, השיקו חנות אפליקציות עבור מותגי הרכב של יצרנית המכוניות פולקסווגן.
המותג הראשון בו יותקן הפתרון במהלך יולי 2023 הוא אאודי (עם מספר דגמים) ואחריו יצטרפו שאר המותגים. חנות האפליקציות תאפשר לנהגים ולנוסעים לגשת לתכנים שיסופקו על ידי אאודי, פורשה ופולקסווגן ולרשימה ארוכה של תכנים מצד שלישי, הכוללים יישומי מוסיקה, וידאו, משחקים, ניווט, מזג אוויר ועבודה מרחוק. התכנים יתעדכנו כל הזמן ובהמשך יתוספו עוד מגוון שירותים. בין שאר השותפים הראשונים שאת האפליקציות שלהן ניתן יהיה למצוא במכוניות: מאפו (Mappo) הישראלית של הח״כ לשעבר דדי צוקר, טיקטוק, ספוטיפיי, ערוץ מזג האוויר, אתר המשחקים FRVR, אמזון מיוזיק, YELP וסיסקו.
״חוויית השהייה במכונית עוברת לשלב הבא כשהנהגים ייהנו מיתרונות של הפיכת המכונית מכלי רכב לעוזר חכם שמספק שלל חוויות מהסוג הדיגיטלי לנהגים ולנוסעים״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית Harman ישראל. ״יש כאן למעשה חיבור שמקשר את הנהגים עם אורח החיים הדיגיטלי שלהם אותו הם מכירים היטב. כיום אחד הגורמים המבדלים המרכזיים בין מכוניות הוא החוויה בתוך תא הנהג״. לדברי גבע, חנות האפליקציות החדשה משלבת את ה- Harman Ignite Store (שחלקו פותח בישראל) המיועד למערכות אינפוטיינמנט במכוניות שיאפשר למותגי הקבוצה לנהל את התכנים מצד שלישי ואת הקשר עם משתמשי הקצה.
לדברי גבע, האפליקציות בחנות החדשה מפגינות עושר רב של תכנים והן נכתבו או הותאמו במיוחד למכוניות. ״החנות מבטיחה שהאפליקציות במכונית עומדות בדרישות האבטחה והבטיחות הגבוהות ביותר בתעשיית הרכב ולמפתחים תשמר היכולת לעדכן אותן ולשדרגן בכל זמן נתון)״.