זום מאמינה ב"מרכז עבודה חוויתי" המצויד בטכנולוגיית שיחות וידאו בדרך להחזרת העובדים למשרד.
כמה שחוקה המילה הזו אבל הקורונה אולי חלפה אך השאירה לא מעט סממנים והשפעות שככל הנראה יישארו איתנו זמן רב. אחד מהם הוא המעבר לעבודה מרחוק מה שהביא לנסיקה בשווי של מניית זום שנהנתה מפתרון פשוט, זמין וחינמי שהותקן כמעט בכל בית בעולם!! במטרה להמשיך לתקשר ולתפקד.
העניין הוא שההייפ סביב העבודה מהבית מתגלה בחצי השנה האחרונה כפשרה מיוחצנת מכיוון שחברות רבות, ביניהן המוכרות והמובילות בעולם, רוצות את העובדים חזרה במשרד, מול עיני המנהלים הפקוחה שגם אותם רוצים קרוב. האם זום בעצם מציגה את האבולוציה של המשרד החדש?
המשרד הבריטי החדש נבנה בתפיסה של מרכז מעורבות או מרכז עבודה חווייתי, שמות אשר כוללים מילים נפוצות ופופולריות שמגבירות את הסיכוי להחזיר את העובדים "בטוב", הכוונה בלי איומים, אולטימטומים ומניפולציות. הוא כולל מגוון טכנולוגיות תקשורת אשר מאפשרות למשתמשים לתקשר ולתפקד בכל קשר התהליכים המעודכנים ביותר ותומכת בגמישות הארגונית הנדרשת כיום. נעקוב