"מובן שהשנה זו אינה האווירה האופטימלית עבור המציגים והאורחים מישראל אבל אנשי המקצוע מגיעים. הם תמיד מגיעים". לקראת ISE2024 עם רונן ברוקשטיין, רגע לפני המונית לשדה
רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל ואימג'ן, המפיצה את מוצרי Crestron בישראל, מוכן לתערוכת ה- ISE המציינת 20 השנה וגאה שלא פספס אף אחת בדרך: "ב -ISE הראשונה בשנת 2004 שהתקיימה בג'נבה, היה אולם אחד שבו כל המציגים יכלו לראות אחד את השני מכל קצה. הרצפה היתה מאווררת ונטולת צפיפות, והאורחים היו בעיקר אנשי התעשייה. אין מקום להשוואה מול מה שהתערוכה כיום אבל אני זוכר שכשחזרתי ידעתי שזה הולך להיות משהו מבטיח. מהיום הראשון התערוכה הזו היתה מאוד מקצועית וממוקדת".
ב ISE ייסדתי את Crestron ישראל
"ב ISE 2012 במהלך ארוחת צהריים עם מנכ"ל החברה דאז סוכם לפתוח את Crestron ישראל בתוך 10 דקות. אני בדיוק פרשתי מברקאי, עומר (ברוקשטיין, הבן) התפנה והיה זמין גם ויצאנו לדרך. האמת היא שהיתה כוונה לפתוח משהו צנוע ומצאנו את עצמנו כיום עם ארגון ונוכחות הרבה מעבר למה שתוכנן בתחילה. Crestron היא חברה דינמית וצומחת עם תפישה ייחודית של תכנון ופיתוח מוצרים ותחומי עשייה. בשנת 2016-7 התחלנו עם ה-NVX והיום אנחנו מגיעים למיליון יחידות ! למרות התחרות ואולי אף בזכותה. היא העירה את השוק והאירה את האיכות של הפתרון של Crestron. בדצמבר 2023 סופקה יחידת ה NVX המיליון וגם בארץ מותקנות כבר אלפי יחידות. למרות שהיא מובילה את השוק, Crestron לא נחה לרגע בפיתוח ודיוק המוצרים שלה".
תחומי פעילות חדשים
"כניסה של יצרנית בסדר גודל של Crestron לעולמות ה- UC היא החלטה אסטרטגית כבדה. אנחנו מבינים היטב את שולי הרווח האחרים, אבל אנחנו מביאים חזון שונה: לספק פתרון מלא וגמיש לכל אתגר, המגובה בשירות ייחודי ומלאים זמינים מיידית לכל הסל. כל הסל כולל גם פודים אלחוטיים (Speaker phone ), מהפכה אמיתית בתחום ה- USB-C ועוד המון הפתעות".
"יחידת הAll in one- שלנו שהוכרזה לפני מספר חודשים כבר בידינו והיא תהיה זמינה לציבור בסוף החודש. מדובר במוצר עתיר אינטליגנציה המבוססת על טכנולוגיות של 1 Beyond אותה רכשה Crestron בדיוק למטרות אלו. 'קילר' אמיתי בעל ביצועים, יכולות ומחיר שימצב אותו כמוביל עבור קהלי המטרה".
אז מי זו אימג'ן?
"בעידוד Crestron הקמנו את 'אימג'ן' שהיא חברת הפצה נטו, שכיום מפיצה את מוצרי Crestron ובהמשך תפיץ פתרונות היקפיים של יצרנים נוספים לצד אספקת שירותים משלימים בעולמות שלנו. המודל הזה ככל הנראה מוצלח מכיוון שעברנו את היעדים השאפתניים שלנו ל2023 בכ- 15%".
המלך הישן (Price) מת וקם מלך חדש (Stock)
"אני מאמין שלעסק כמו שלנו נדרשים שלושה דברים; מוצר טוב, ואני חושב שיש לנו את ההכי טוב. מחירים נגישים ותואמים את תפישת הערך של קהלי המטרה, וגם כאן אנחנו במצב מעולה. השלישי ולהבנתנו כחברה בארץ ובעולם, הדבר החשוב ביותר הוא השירות, שמתחלק אצלנו לשניים- שירות ותמיכה תכלס, החל מזמינות ה- Pre-saleוהתמיכה הטכנית, ועד ההנדסה כחלק ממוקד השירות. החלק השני בקטגורית השירות שלנו היא הזמינות. אנחנו מחזיקים מלאי מקומי בסכום דו ספרתי במיליוני שקלים המאפשר לנו לספק קרוב ל 95% מההזמנות בתוך שניים עד ארבעה ימי עסקים, גם כאשר מדובר בציוד במאות אלפי שקלים. התפישה הזו משיגה את הערך הגבוה ביותר עבור לקוח הקצה כמו גם לאינטגרטור".
חוגגים 20 אבל האווירה לא משהו
"מובן שהשנה זו אינה האווירה האופטימלית עבור המציגים והאורחים מישראל אבל אנשי המקצוע מגיעים. הם תמיד מגיעים. ישנן לא מעט סיבות לא להשתתף והכל מובן; ביטחון, מחויבויות מקומיות הקשורות במלחמה, החזר השקעה ברמה אחרת ועוד. גם אנחנו לא נגיע עם פמליה מלאה הפעם אבל בפגישת ההכנה הגדרנו ודייקנו את המטרות שלנו מ- ISE2024". על הביטחון האישי מוסיף ברוקשטיין: "אני לא אדיש לסיבות המעלות חשש ויחד עם זאת לא מחפש חששות ללא סיבה. את מי שכן מגיע אנחנו מזמינים לתאם ביקור בביתן 3H300".