Ken Xie - קרדיט יח"צ

דוח הקיימות של פורטינט : בשנת 2023, השתמשה באריזות מחומרים מתכלים, מה שסייע לה להימנע משימוש בכ-455 טון של פליטת פחמן דו-חמצני

פורטינט מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, פרסמה את דוח הקיימות שלה לשנת 2023. הדוח השנתי מתאר את הגישה, המחויבויות וההתקדמות של החברה בנושאי הקיימות החשובים ביותר לפורטינט ולבעלי העניין שלה, כולל עובדים, משקיעים, ספקים, שותפים ולקוחות

כפי שמפורט בדוח, גישת הקיימות של פורטינט מורכבת מארבעה עמודי תווך: התמודדות עם סיכוני סייבר המאיימים על החברה הסובבת, העסקה מגוונת בתחום אבטחת הסייבר, כיבוד הסביבה וקידום עסקים אחראיים לאורך שרשרת האספקה של החברה. כחלק מהתמיכה במחויבותה לקיימות וליעדים לפיתוח בר קיימא (SDGs), פורטינט הצטרפה לאמנה הגלובלית של האו"ם בשנת 2023 ודבקה בעקרונות זכויות האדם, העבודה, הסביבה ומניעת השחיתות שלה. בנוסף לכך, פורטינט הוכרה במדדי הקיימות של דאו ג'ונס (DJSI) בעולם ובצפון אמריקה לשנת 2023 זו השנה השנייה כעדות למאמצי הקיימות המתמשכים של החברה ומסירותה לבניית עתיד בר-קיימא לכולם.

עיקרי דוח הקיימות של פורטינט לשנת 2023 כוללים:

התקדמות לקראת יעדי אפס פליטות גזי חממה: פורטינט ממשיכה להשקיע במקורות אנרגיה ירוקים, כולל מטה החברה החדש שלה בסאניווייל, שבו פאנלים סולאריים יספקו את צרכי החשמל של המטה הראשי ואתרים סמוכים בבעלות החברה. בשנת 2024, פורטינט תגיש את תוכנית פליטת הפחמן שלה ל-Science-Based Targets initiative (SBTi) לצורך מתן תוקף חוקי. 

שיפור היעילות האנרגטית של המוצרים: פורטינט ממשיכה לשפר את יעילות צריכת החשמל של התקני האבטחה FortiGate, כאשר הדגמים של 2023 צורכים בממוצע 62% פחות חשמל מהדור הקודם של דגמים מקבילים.

אריזות ברות קיימא: פורטינט ממשיכה לחקור ולהשתמש באריזות העשויות מחומרים מתכלים עבור יותר מ-60 דגמים בקווי המוצר שלה. האריזות הידידותיות לסביבה אשר יוצרו בשנת 2023, סייעו לפורטינט להימנע משימוש בכ-455 טון של פליטת פחמן דו-חמצני.  

התקדמות לקראת הכשרת מיליון איש לאבטחת סייבר עד 2026: נכון ל-31 בדצמבר 2023, פורטינט עומדת על 43% מהיעד שהציבה לחמש שנים. בשנה שעברה, החברה הרחיבה את מאמציה לצמצם את פער מיומנויות הסייבר באמצעות מתן גישה חופשית לתוכניות לימודים שונות, טיפוח מודעות לבטיחות מקוונת וטיפוח מקצועני אבטחת סייבר עתידיים בקרב תלמידים.

גיוון, שוויון והכלה (DEI): בשנת 2023, פורטינט חיזקה את תוכנית פיתוח המנהיגות הפנימית שלה כדי לקדם אף יותר את ההתמקדות בהכלה. כתוצאה מכך, יותר מ-340 מנהיגים של פורטינט הוכשרו כדי לטפח הכלה. 

שיתופי פעולה לצורך שיבוש פשיעת סייבר: פורטינט ממשיכה להרחיב את מאמצי שיתוף הפעולה שלה כדי להיאבק בפשיעת סייבר. בשנת 2023, החברה הצטרפה ל-Joint Cyber Defense Collaborative (JCDC) ובאמצעות תוכנית INTERPOL Gateway תרמה למעצרן של 15 קבוצות פשיעת סייבר ולמניעת הפסדים כספיים בסך 40 מיליון דולר.

מחויבות לפרקטיקות עסקיות אתיות והתאמה לחוק: בשנת 2023, 100% מהמפיצים והיצרנים המרכזיים של החברה השלימו את הכשרת האתיקה העסקית וההתאמה של פורטינט, מתוך הכרה בהתאמתם לערכים ולעקרונות של פורטינט. 

אבטחת מידע ופרטיות: פורטינט השיקה את ה-Trust Resource Center כדי להציע ללקוחות נראות אודות אישורים, תאימות ומידע אבטחה. פורטינט חידשה גם את ההסמכות והבדיקות בתחום אבטחת המידע והשלימה בדיקות חדשות, כולל הרחבת המוצרים והשירותים המכוסים על ידי תקני ISO 27001, SOC 2 ו-HIPAA. 

דוח הקיימות של פורטינט לשנת 2023 מתייחס לצוות המשימה לסיכונים פיננסיים הקשורים לאקלים (TCFD); תקנים של יוזמת הדיווח העולמית (GRI); התקנים של מועצת התקנים לחשבונאות ברת-קיימא (SASB); וליעדים לפיתוח בר-קיימא של האומות המאוחדות (UN SDGs). הדוח מספק פרטים ומדדים אודות ההתקדמות של פורטינט לגבי 8 נושאים הנמצאים בעדיפות: חדשנות למען אינטרנט בטוח; אבטחת מידע ופרטיות; השפעות סביבתיות של מוצרים; ניהול סביבתי והשפעות שינוי האקלים; גיוון, שוויון והכללה; המחסור במיומנויות אבטחת סייבר; אתיקה בעסקים; ושימוש אחראי במוצרים. 

קן זי, מייסד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט, אמר כי, "המחויבות שלנו לקיימות היא קריטית כדי לסייע להתמודד עם האתגרים החברתיים של ימינו, תוך תמיכה בהצלחה ובחוסן לטווח הארוך של העסק שלנו. כחלק ממחויבות זו, עבודתנו בבניית עולם דיגיטלי בטוח יותר הפכה קריטית וחיונית לחברה ולכלכלה שלנו. בעוד אנו גאים בהתקדמות בדוח הקיימות השנה, אנו מודעים לכך כי קידום היעדים ומאמצי הקיימות שלנו הוא מסע מתמשך של שיפור".

תמונה ראשית – Fortinet HQ. קרדיט – יח"צ 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG