קרדיט - יח"צ

בסלון האווירי בפארנבורו, אנגליה, שמתקיים השנה בתאריכים 22-26 ביולי, דאסו סיסטמס תציג כיצד פלטפורמת 3DEXPERIENCE משמשת את תעשיית התעופה וההגנה להתגבר על האתגרים העומדים בפניה ולהבטיח את עתידה באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית. 

בדוכן C208 של דאסו סיסטמס, יבקרו מומחים מהתעשיה, מהמחקר ומהאקדמיה ויעסקו בנושאים המרכזיים שמעסיקים את התעשיה ובטכנולוגיות שמניעות את הטרנספורמציה, בזמנים בהם המרוץ לכלי תעופה בני קיימא מעלה הילוך, שרשרות אספקה מסורתיות הופכות לרשתות ערך ותעשיית ההגנה עוברת מודרניזציה עם מערכות ריבוניות, שכוללות שכבות של אבטחת מידע.

קרדיט - יח"צ

התכנים העיקריים שיעסקו בהם בדוכן:

  • דיוני עומק עם בכירים ממרכז המחקר לייצור מתקדם באוניברסיטת שפילד, מאוניברסיטת קרנפילד, מחברת Fokker Next Gen מחברת Joby Aviation, מהמכון הלאומי למחקר תעופה, מחברת Vertical Aerospace ועוד.
  • פאנל דיונים בנושא ענן ריבוני, מודרניזציה של תעשיית ההגנה לאיכות בלתי מתפשרת, חדשנות בת קיימא והעצמת מיומנויות כוח העבודה.
  • חוויות עיצוב יצירתיות, תאומים וירטואליים של אופרציה, הנדסת מערכות מבוססת מודל, מציאות רבודה לאימון מפעילים – והדגמות נוספות.
  • כיצד פלטפורמת 3DEXPERIENCE מניעה את התעשיה לטנספורמציה מתהליכים לינאריים להנדסה ממוקדת משימה, ממוצרים למערכים מורכבים של מערכות (Systems of systems), משרשרות אספקה מבודדות לרשתות אחודות, מתעופה פולטת פחמן לפרקטיקות בנות קיימא.
  • תובנות מבכירי דאסו סיסטמס ובהם דיויד זיגלר, סגן נשיא לתעשיית התעופה וההגנה. 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG