ג'ון מדיסון, סמנכ"ל שיווק ראשי בפורטינט. קרדיט - פורטינט

פתרון ה-SASE הגלובלי החדש בשילוב של בינה מלאכותית מציגים את מחויבות החברה לחדשנות בתחום ה- SASE

פורטינט הכריזה על הוספת יכולות SASE גלובלי ויכולות בינה מלאכותית גנרטיבית (GenAI) לפתרון הגישה המאובטחת לשירותי קצה (SASE) המאוחד העוצמתי של החברה. פתרון Fortinet Unified SASE מספק שילוב מלא בין פתרון ה-Fortinet Secure SD-WAN ואבטחת שירותי קצה המסופקים בענן (SSE) תחת ממשק אחד לצורך ניהול, נראות ואבטחה רציפים. עדכונים חדשים אלו ממשיכים את חזון החברה של אספקת פתרון SASE מאוחד מקיף וגמיש ביותר עבור הלקוחות.  

רשתות היברידיות דורשות פתרון SASE מאוחד באמת

רוב פתרונות ה-SASE הזמינים כיום הם חלקיים, מה שאומר שהם דורשים ממשקי ניהול וסוכנים רבים בזמן שהם מספקים נראות ומדיניות אבטחה מוגבלות. מדובר בפתרון יקר לתחזוקה, אשר יוצר פערי ניהול ואבטחה. לפורטינט יש כיום יכולת ייחודית ליצור פתרון SASE מאוחד, המופעל באמצעות מערכת הפעלה, ממשק ניהול, סוכן נקודת קצה ומאגר נתונים אחוד, תוך שילוב אמיתי של SD-WAN ו-SSE. פתרון Fortinet Unified SASE מספק את כל תכונות הליבה של SASE; את הקישוריות הגמישה ביותר בתעשייה (כולל נקודות גישה ומתגים); ושילובי AI חכמים עם ניהול מאוחד, ניטור חוויה דיגיטלית (DEM) מקצה-לקצה ואכיפת מדיניות אבטחה רציפה עם zero trust באתרים המקומיים ובענן.  

החשיבות של קישוריות גמישה: SASE גלובלי

לפי חברת גרטנר, "לקוחות דורשים יותר ויותר אפשרויות עבור מיקום הנתונים והענן, כולל היכן התעבורה מנותבת, היכן היא נבדקת והיכן התיעוד מאוחסן". הדבר נכון במיוחד עבור ארגונים הפועלים במגזרים תחת רגולציה גבוהה, המחזיקים בנתונים רגישים כמו פיננסים, ממשלה ובריאות. ה-SASE הגלובלי החדש של פורטינט מספק אפשרות אספקת SASE מקיפה, המאפשרת לארגונים לשמור על בקרה מקומית על הבדיקות והתיעוד שלהם. דבר זה מבטיח פרטיות נתונים ותאימות חזקות, תוך הצעת אבטחה וגמישות משודרגות עבור ארגונים גדולים וספקי שירותים.  

באמצעות ה-SASE של פורטינט, לקוחות יכולים להחליט כיצד הנתונים שלהם מנותבים והיכן מתרחשות בדיקות אבטחה – בין אם למרכז נתונים של פורטינט, של שותף או של הלקוח – תוך הבטחת ההגנה על הנתונים שלהם על ידי חבילת האבטחה המלאה של פורטינט. 

מנוע ה-GenAI של פורטינט מסייע לפעילות ה-SASE המאוחד

GenAI הופיעה ככלי חשוב לתמיכה בצוותי IT ואבטחת סייבר וכדי לאפשר להם לקבל החלטות טובות יותר מהר יותר. FortiAI, עוזר ה-GenAI של פורטינט, זמין כעת עבור Fortinet Secure SD-WAN כדי לנהל את כל תשתית ה-SD-WAN. שילוב זה מאיץ ומשדרג פעולות Day 0 עד Day 2, כולל סיוע ויזואלי ותצורה, ייעוץ ופתרון בעיות. לקוחות יכולים כעת לפרוס ולנהל את פתרונות ה-SD-WAN שלהם בצורה מהירה ויעילה יותר מאשר בעבר.  

קרדיט - פורטינט

התכונות המתקדמות של Fortinet Unified SASE

פורטינט מחויבת לחדשנות מתמשכת בתחום ה-SASE ומשיקה עדכונים חודשיים כדי לאפשר לארגונים להתמודד עם הצרכים המשתנים שלהם ולהיות צעד אחד לפני התוקפים. העדכונים החדשים ב-Fortinet Unified SASE כוללים: 

בידוד דפדפן מרוחק (RBI) – ניתן כעת להגדרה בצורה מובנית בתוך ממשק הניהול מבוסס הענן של FortiSASE, כך שארגונים יכולים לבודד את תעבורת דפדפן הגלישה של המשתמש כדי להגן על הנתונים הרגישים שלהם מפני מתקפות המגיעות מרשת האינטרנט. 

Fortinet Secure SD-WAN – מקדם כעת ביצועי רשת טובים יותר עבור רשתות מלאות לפי דרישה ותכונות בעלות תיקון עצמי המתקנות בעיות בזמן אמת בעת בניית רשתות SD-WAN אוטונומיות. 

תמיכת SCIM (ניהול זהויות מרובה דומיינים) מובנית – מייעלת את הניהול והפעולות כחלק מה-Fortinet Unified SASE באמצעות הפיכת משתמשים וקבוצות אשר נוצרו על ספק הזהות לזמינים ישירות בפורטל ה-SASE. זה מפחית את הצורך בתיאום בין צוותי IT נפרדים, מפשט את המטלות הניהוליות ומשפר את היעילות. 

עדכוני ZTNA אוניברסליים – כוללים תמיכה בגישה לכל יישום מכל מיקום וקטלוג יישומים אשר הופך את התצורות לאוטומטיות עבור כל שילובי היישומים של ZTNA, מה שמייתר את הצורך להגדיר יעדים בנפרד. 

לפי פורטינט, המחויבות לחדשנות זוהי הסיבה לכך שהחברה נבחרה לאחרונה כ-Challenger בריבוע הקסם של גרטנר בנושא SASE מבית יצרן אחד לשנת 2024 זו השנה השנייה ברציפות. כמו כן, פורטינט נבחרה למובילה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום SD-WAN לשנת 2023 זו השנה הרביעית ברציפות וכ-Challenger בריבוע הקסם של גרטנר לאבטחת שירותי קצה לשנת 2024.   

ג'ון מדיסון, סמנכ"ל שיווק ראשי בפורטינט, ציין כי, "ספקים רבים אורזים כיום יכולות SASE מקוטעות וקוראים לזה 'SASE מאוחד'. פורטינט היא היצרנית היחידה בעלת פתרון SASE מאוחד המאוחד על ידי אגם נתונים, מערכת הפעלה אחת ואבטחה המופעלת באמצעות AI המציע ללקוחות גם גמישות פריסה חסרת תקדים. פורטינט מציעה פתרון משולב באמת ומעבר לכך, אנחנו גם מוסיפים יותר גמישות ופשטות עם ההשקה של SASE גלובלי ותכונות GenAI חדשות".   

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG