נימה בייאטי. קרדיט - יח"צ לנובו

במסגרת שיתוף פעולה רחב ישולבו פלטפורמת הסינגולריות וה-Purple AI של סנטינל וואן במיליוני מחשבי לנובו

מאונטיין וויו, קליפורניה ומוריסוויל, ניו ג'רזי – 16 בספטמבר 2024 – סנטינל וואן (NYSE: S) ולנובו (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) הכריזו היום על שיתוף פעולה רב-שנתי שמטרתו להטמיע אבטחת נקודות קצה מבוססת בינה מלאכותית במיליוני מכשירי לנובו ברחבי העולם. במסגרת ההסכם, תשלב לנובו את פלטפורמת Singularity המובילה של סנטינל וואן  ואת יכולות הבינה המלאכותית הגנרטיבית (Purple AI) במחשבים החדשים שלה ואף תציע את היכולות הללו כשדרוג ללקוחות קיימים. מהלך זה נועד להרחיב את פורטפוליו האבטחה של לנובו, ThinkShield ולהגן באופן אוטונומי על מכשירים מפני טווח האיומים המתרחב. 

"המורכבות וההתפתחות המתמדת של איומי הסייבר המודרניים דורשות הגנה חכמה וניתנת להתאמה", אמר נימה בייאטי, מנכ"ל פתרונות אבטחת סייבר, קבוצת המכשירים החכמים בלנובו. "פלטפורמת הסינגולריות של סנטינל וואן והבינה המלאכותית הגנרטיבית שלה נמצאות בחוד החנית של התפתחות זו, ומציעות הגנה חסרת תקדים מבוססת AI. הסכם זה, המאפשר לנו להטמיע  יכולות אבטחת נקודות הקצה מתקדמות מבוססות AI בפלטפורמת האבטחה ThinkShield של לנובו ובמחשבי AI החדשים ופורצי הדרך שלנו, ישפר את ההגנה על נקודות הקצה ויחזק את החוסן הארגוני מול נוף האיומים המתפתח ללא הרף".

לנובו היא ספקית מחשבים ארגונית מובילה שמוכרת עשרות מיליוני מכשירים בשנה. ההסכם החדש בין השותפים האסטרטגיים הוותיקים נועד להגדיל משמעותית את מספר מכשירי לנובו שמגיעים עם האבטחה מבוססת AI של סנטינל וואן  ולהציע אבטחה מובנית חדשנית לעסקים בכל הגדלים.

"כאשר ארגונים מתמודדים עם הבלתי צפוי, חוסן סייבר חשוב יותר מתמיד להמשכיות עסקית. שיתוף הפעולה שלנו בתחום אבטחת המידע עם סנטינל וואן הוא היבט מרכזי נוסף של שירותי אבטחת הסייבר ועמידות הסייבר של לנובו שנועדו לסייע בהגנה על לקוחות מפני איומים חריגים", אמרה פטרישיה ווילקי, סגנית נשיא ומנכ"לית המכירות הבינלאומיות בקבוצת השירותים והפתרונות בלנובו. 

כחלק משיתוף הפעולה המורחב, לנובו גם תבנה שירות זיהוי ותגובה מנוהלים (MDR) חדש תוך שימוש ביכולות AI ו-EDR מפלטפורמת Singularity של סנטינל וואן. 

"נקודת הקצה נותרה וקטור עיקרי של מתקפות סייבר והחלק הקריטי ביותר בפעילות השוטפת של העסק. על ידי עבודה עם מובילי שוק כמו לנובו, אנו יכולים להרחיב אבטחה מבוססת AI למיליוני מחשבים אישיים ושרתים ברחבי העולם", אמר אקיל קאפור, סגן נשיא Embedded Business, סנטינל וואן. "זוהי הזדמנות עבור לנובו וסנטינל וואן להעניק ללקוחות לנובו יתרונות אבטחה וגמישות ברורים על ידי אספקת מכשירים חכמים המגנים על עצמם בזמן אמת".

הפתרונות של סנטינל וואן זמינים ונמצאים בשימוש על ידי לקוחות לנובו כיום. למידע נוסף ראו  www.lenovo.com/thinkshield

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG