גלעד עירון. תמונה באדיבות קרמר

הכנס מתקיים במרכז הכנסים היוקרתי ExCeL ומוקדש לתקשורת אחודה. הדוכן של קרמר יהיה גדוש בהפתעות, תוצר של רכישות ושיתופי הפעולה של קרמר ב 2023-2024

בשנתיים האחרונות ביצעה קרמר מספר רכישות משמעותיות אשר העניקו לה יתרונות משמעותיים בשוק ה-AV. רכישה אחת שכבר כתבנו עליה היא זו של ZeeVee, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות AVoIP וחיבור בין עולמות ה-AV ל-IT, רכישה המאפשרת לקרמר להגדיל את מגוון המוצרים שהיא מציעה. רכישה נוספת שלמעשה מקדמת את קרמר למיקום מוביל בתחום הקונפרנס היא זו של אשטון בנטלי (Ashton Bently).

אשטון בנטלי היא חברה בריטית המתמחה בפתרונות טכנולוגיים לחדרי ועידה בשילוב עיצוב אלגנטי. בין המוצרים הבולטים שלה ניתן למצוא קופסאות תקשורת מבוססות USBC, שולחנות חכמים ופתרונות All In One.

מלבד שתי הרכישות הללו, החל מחודש ינואר 24 משתפת קרמר פעולה עם AudioCodes (כמו קרמר, גם היא חברה וגאווה ישראלית), והשתיים מציעות חדרי ישירות עם תאימות מלאה ל-Microsoft Team Rooms (MTR).

בזכות מגוון הרכישות ושיתופי הפעולה תוכל קרמר להציג בתערוכה מגוון רחב ביותר של מוצרים: וידאו בארס, רמקולים, מפענחי אותות דיגיטליים (DSPs), מצלמות, מסכי מגע לשליטה מרכזית, מתגים ופתרונות חיווט חכמים.

במקרה ואתם שם, מספר הדוכן של קרמר הוא T70

עוד תוצג בתערוכה פלטפורמת הענן של קרמר- ה"פנטה ריי". הפלטפורמה מיועדת לתת פתרון מקיף לניהול האקו-סיסטם המלא של מערכות AV, החל משלב ההטמעה, ניהול, אופרציה, אופטימיזציה ועד חווית השימוש במוצר הסופי. במערכת יוכלו להשתמש אנשי IT, אינטגרטורים וכמובן משתמשי הקצה עצמם.

תמונה - אתר אשטון בנטלי

מייק מקהייל, מנהל אזור בריטניה ואירלנד בקרמר אמר: "תערוכת UCX הייתה תמיד אירוע מרגש ופרודוקטיבי עבור קרמר, אך השנה היא עומדת להיות מרגשת במיוחד. בעקבות השותפות שלנו עם AudioCodes ויחד עם צירופה של אשטון בנטלי למשפחת קרמר, אנו יכולים לספק ללקוחות שלנו פתרונות מלאים עם הסמכת מיקרוסופט לפרויקטים בכל קנה מידה – החל מחללי הוראה לתחום החינוך ועד להטמעה של חדרי ישיבות גדולים בארגונים. 

בזכות הדוכן העשיר שלנו השנה, נוכל להציג את המומחיות המשולבת של קרמר בשווקים אלה וכיצד נוכל להועיל ליצירתיות ולפרודוקטיביות במגוון רחב של סביבות עבודה. אנו מצפים להזדמנות לספק למבקרים בתערוכה קבלת פנים חמה בדוכן שלנו".

גלעד עירון, מנכ"ל קרמר, הוסיף: "השותפויות וההשקעות האסטרטגיות שלנו ב-2023 וב-2024 מחזקות את מעמדנו כמובילים בפתרונות UCC ו-/  AVoIP . בכנס UCX נחשוף את המוצרים המתקדמים שלנו בתחום חדרי הישיבות והאינטגרציה עם  Microsoft Teams Rooms,  וכן פתרונות שלמים עבור חדרי ישיבות מבית אשטון בנטלי אשר משנים את תפיסת הקונפרנס בארגונים".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG