משתתפי המפגש הטכנולוגי במשרד רד האט ברעננה. צילום: יח"צ.

רד האט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, קיימה את המפגש הטכנולוגי בסדרת OpenShift TechTalks לראשונה במשרדיה החדשים ברעננה.

המפגש של רד האט ישראל התמקד במגמות העדכניות בעולם ה-OpenShift והקוברנטיס. את המפגש הובילו מהנדסים מטעם רד האט ישראל ובו הם חלקו את הידע והניסיון שלהם בעבודה עם מספר רב של לקוחות ומשתמשים המתפרסים על פני מגזרים שונים בישראל. עשרות מפתחים, לקוחות ושותפים לקחו חלק במפגש וקיבלו ידע מעשי ותובנות בנוגע לשימוש בפלטפורמה של רד האט.

שימוש גובר ב-Hosted Control Planes כדי להניע יעילות

"בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות, הטכנולוגיה משמשת ככלי מרכזי במתן מענה לצרכים העסקיים. אנו יודעים שתכנון משאבים, ארכיטקטורה, יעילות ואופטימיזציה של מרכז הנתונים הם קריטיים. Hosted Control Planes (HCP) מאפשר ניהול אשכולות מרובים על אותה כמות משאבים והכל ממקום אחד מנוטר ומאובטח. תהליך זה מייתר את הצורך במשאבים נרחבים עבור כל אשכול, אשר מוביל לחיסכון משמעותי בעלויות. בנוסף, HCP מאיץ את זמן היציאה לשוק על ידי מתן אפשרות לפריסה מהירה של אשכולות, ניהול מרכזי, התמודדות חכמה עם Scale – הן לבדיקות ופיתוח והן ללקוחות כשירות. המיסוך במורכבות הניהול של Control Planes באשכול המתארח מפשט את העבודה בצורה משמעותית".

"למעשה, Hosted Control Planes מאפשר לארגונים להפחית עלויות על ידי חיסכון במשאבים, להאיץ את הפריסה ולשפר את הניהול של פלטפורמות הליבה, דבר ההופך את הפתרון לכלי חיוני בנוף הדיגיטלי המואץ".

  • אלמוג אלפסי, ארכיטקט לתחום הענן ברד האט ישראל

איזון ארכיטקטורת multi-cloud להתאמה טובה יותר לצרכים אינדיבידואליים

"אנו רואים מגמה מובהקת בשוק של לקוחות שמאמצים ארכיטקטורה מרובת עננים. בימינו, האפליקציות הן מבוזרות בעיקרן ויכולות להיפרס בענן הפרטי, בקצה, בענן הציבורי ובמקומות נוספים. ריבוי הסביבות קורה מכמה סיבות – בין אם רגולציות, אבטחה, הכרח שהמידע יישאר בענן הפרטי ולא יצא החוצה, פריסה של אפליקציות כמה שיותר קרוב ללקוח ועוד. Red Hat Service Interconnect הוא פתרון המאפשר לארגונים לאמץ סביבות מרובות עננים בצורה מושכלת ומאובטחת, המפשט את המורכבות בריבוי הסביבות משמעותית עבור המפתחים. פתרון זה מאפשר למפתחים ליצור חיבוריות בין אפליקציות ושירותים שונים, הנמצאים בסביבות שונות, בצורה פשוטה, גמישה ומנוהלת. בניגוד לפתרונות אחרים, Red Hat Service Interconnect עובד מעל טופולוגית רשת קיימת ויוצר אבסטרקציה של הרשת בסביבות השונות עבור האפליקציה ובכך, ממסך מהמפתח את הצורך בהתעסקות בחיבוריות השירותים".

"נושא נוסף שחשוב לשים עליו דגש הוא כלי ניהול לאופרציה הזו. על ארגונים המנהלים אשכולות שונים בעננים שונים ואפליקציות שונות הנפרסות ומנוהלות במקומות שונים, לנהל זאת בצורה חכמה, ריכוזית ומאובטחת. Red Hat Advanced Cluster Management הוא כלי המאפשר לנהל סביבות מרובות עננים, את מחזור החיים שלהם, אבטחה ואכיפת מדיניות, לצד ניטור מעמיק וריכוזי, המאפשר ניהול סביבות מרובות בקלות".

  • רון מלכה, ארכיטקט פתרונות ברד האט ישראל

שכיחות שיתוף הפעולה בנושא ה-AI בקוד פתוח

"חזונה של רד האט הוא לייצר קהילות קוד פתוח בעולמות ה-AI בדיוק כפי שעשתה עם לינוקס כמה עשרות שנים קודם לכן ובכך, להפוך את תחום ה-AI לפתוח. כחלק מתוך פורטפוליו רחב של פלטפורמות AI, אחת הפלטפורמות היא RHEL AI, אשר מאפשרת את הנגשתו של תחום ה-AI לקהל הרחב על ידי הסרת חסמי הכניסה אותם לקוחות חווים ביום יום".

"הפלטפורמה מבוססת על פרויקט בקהילת הקוד הפתוח בשם InstructLab, הנוצר באמצעות שיתוף פעולה בין רד האט וגוף המחקר של IBM ומספקת דרך פשוטה לביצוע Fine Tuning ל-LLMs. השימוש ב-RHEL AI מקטין בצורה משמעותית את חסמי הכניסה ומאפשר גם לאלו שלא מהנדסי נתונים בהכשרתם להשתמש בממשק פשוט להעשרת נתונים של LLMs בצורה יעילה וחסכונית במשאבים. במסגרת השימוש ב-RHEL AI, רד האט מציעה מערכת הפעלה ארוזה ומותאמת לעולמות ה-AI וניתנת להרצה בעננים הציבוריים, עננים פרטיים ואפילו בקצוות".

  • רום פריימן, מנהל הנדסת תוכנה ברד האט ישראל
צוות רד האט ישראל, מימין: שון פז – מנהל צוות הארכיטקטים; אנואל יעקובוב – מנהל קבוצת מהנדסי הטמעת מוצרים; ליעד קשטן – מנהלת שיווק מרכז הפיתוח; אלמוג אלפסי – ארכיטקט לתחום הענן; ורון מלכה – ארכיטקט פתרונות. צילום: יח"צ.
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG