קרדיט - אתר זום

ההכרזה המעניינת של Zoom ו-Mitel על שותפות אסטרטגית המיועדת לספק פתרון שלם באמצעות מערכת ענן היברידית המשלבת את Zoom Workplace ו-Zoom AI Companion, יחד עם פלטפורמת התקשורת של Mitel, ממחישה את המאמץ שעושה Zoom במטרה להתמודד עם איומים המגיעים מהמתחרות.

חברת Mitel עתידה היתה לרכוש את Poly אך זה לא קרה. מדובר בחברה שיש לה כוח מכירות מבוסס אבל היא אינה HP או CISCO וכנראה שכוח המשיכה של AVAYA כבר לא שם אחרת זה כנראה היה איתם. זום, הפלטפורמה שעלתה כמטאור עם פרוץ מגפת הקורונה, נהנית עד היום מנוכחות ארגונית חזקה תודות לפרקטיקה הביתית, אך עם ההכרזות המשמעויות של מתחרותיה כדוגמת 'משפחת' ה Co-pilot העוצמתית של מיקרוסופט, די ברור שאם היא לא תפעל להשיג פתרון מלא ולהוות תחרות, היא עלולה לאבד נתחי שוק גדולים. 

ההכרזה הזו היא אבן דרך משמעותית והיא מספקת פרספקטיבה על שילוב מעניין בין חברה שהמוטיב העיקרי שלה הפך להיות העוגן אשר מחזיק אותה מחד אך מונע ממנה להתקדם מאידך – ממשק הפגישות של זום. לצידה ניצבת חברה שאינה נמצאת בענן והשילוב בין השתיים, שעדיין לא מובן אסטרטגית לחלוטין כיצד יבוא לידי ביטוי בעיקר בהיבט המסחרי, אמור לייצר ללקוחות מעין פתרון שלם אליו זום שואפת.  

ארגונים המחויבים בפתרונות on premise אולם רוצים מאוד יכולות ענן, יוכלו לקבל אותן כשגם זום תקבל אליהם גישה. ארגונים אחרים הרוצים (ויכולים) "לעלות" לענן, עשויים ליהנות ממסלול המראה משולב ויעיל. אנחנו מהמרים שבמידה והוא יהיה פשוט ליישום ולא כרוך ב Presets מורכבים המנפחים את עלות הבעלות, יש לו סיכוי לא רע לקחת נתח יפה. 

סיסקו, שהיא חלוצה אמיתית של מגוון טכנולוגיות כשעוד קראו להן בשמות אחרים, כדוגמת AI, כבר עשתה את זה מזמן. הפתרונות ה'היברידיים' שלה מאפשרים ללקוחותיה חוויה אחידה מקצה לקצה המשלבת טלפוניה, Contact center וכמובן יכולות קולבורציה, כאשר היתרון בו היא מתגאה הוא יצרן אחד המספק הכל- כתובת אחת מתוכנה ועד חומרה. מי יודע, יתכן והעיתוי היה פחות מוצלח וכעת השוק בשל לאמץ יותר פתרונות ופחות מוצרים. ימים יגידו.

לא נשכח לתת את הקרדיט לציטוט שהפך לכותרת לאייל שני

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG