קרדיט: LG

LG הפכה לספק הראשון בתעשיית הרשתות הפרטיות בסביבת 5G וקיבלה "הסמכת ציוד רשת מקומית" של איגוד תעשיות הרשת של קוריאה, בזכות פתרון הרשת הפרטית אותו פיתחה בעצמה.

"הסמכת ציוד רשת מקומית" מוענקת למוצרים שפותחו ומיוצרים בדרום קוריאה ומהווה אישור לאספקה ​​לגופים ציבוריים והיא זו המסמנת את ההכרה הרישמית של LG בהפנמת טכנולוגיות ליבה של רשת G5 פרטית.

רשת 5G פרטית היא רשת מותאמת אישית, הנפרסת באזורים ספציפיים כמו מפעלים ומבנים ומאפשרת העברת נתונים במהירות גבוהה ויציבות משופרת. הרשת מהווה בסיס חיוני לקידום חידושים דוגמת טרנספורמציה דיגיטלית ו-AI (DX/AX), ופעולות חכמות במפעל.

פתרון רשת ה- 5G הפרטית של LG ממנף תוכנה מתקדמת לטיפול בפונקציות רשת המנוהלות בדרך כלל על ידי ציוד 5G מסורתי כמו גישה בשידור רדיו וניהול ליבת הרשת – Radio Access Network (RAN), Core 5G. גישה מבוססת תוכנה זו מאפשרת עיבוד נתונים מהיר יותר ויציבות משופרת, לצד היתרון הנוסף המאפשר שדרוגים ללא החלפת חומרה, תוך הפחתה משמעותית של עלויות התפעול.

הפתרון של LG מספק רשת 5G פרטית מותאמת אישית המתאימה לצרכי הלקוח וסביבות ההתקנה המגוונות. לדוגמה, ניתן ליצור רשתות מאובטחות ומבודדות עבור לקוחות עם דרישות אבטחה גבוהות, או לשלב שירותי ענן חיצוניים עבור חברות הדורשות שיתוף פעולה תכוף עם שותפים חיצוניים.

נוסף על הגדרת הרשת, LG מציע גם פתרון של פלטפורמת בקרה לניהול נוח של מכשירים המקושרים לרשת. אלה, כוללים את המוצרים של LG עצמה, כמו רובוטים ומערכות שילוט דיגיטלי, לצד ציוד קיים המותקן כבר בשירות לקוחות, כמו טלוויזיה במעגל סגור ומכשירי בטיחות חכמים: כולם משולבים דרך רשת ה-5G הפרטית.

על בסיס המומנטום הנוצר בזכות ההסמכה המקומית הזאת, LG מתכננת לקדם התקנת רשתות 5G פרטיות בארגונים עסקיים ובגופים ציבוריים, בדגש על עולם המפעלים החכמים.

LG הקדימה לזהות את הפוטנציאל הגדול של רשתות התקשורת הפרטיות של ה-G5 והקדישה משאבים משמעותיים לפיתוח הטכנולוגיה. החברה מחזיקה כיום כ- 30,000 פטנטים בתחום הטלקומוניקציה, כולל רבים הקשורים ל- 5G, המדרגים אותה בצמרת הגופים החדשניים בעולם.

LG מביאה גם ניסיון נרחב בעולם האמיתי, לאחר שבחנה את פתרון הרשת הפרטית שלה באתרים שונים, כולל מפעל בייצור שלה בטנסי, מפעל חכם בצ'ונגבוק, מרכז לוגיסטי באינצ'און ובית חולים אוניברסיטאי בסיאול.

חברת מחקרי השוק MarketsandMarkets צופה כי שוק הרשתות הפרטיות העולמי בסביבת 5G צפוי לגדול במהירות, מכ-2 מיליארד דולר בשנת 2023 לכ-11.8 מיליארד דולר עד 2028, עם קצב צמיחה שנתי חזוי העולה על 40%.

לדברי לי ג'ון-סונג, סגן נשיא וראש המחלקה לפיתוח עסקי הרשת הפרטית של LG, "נמשיך לספק פתרונות רשת פרטיים 5G מותאמים אישית ללקוחות הזקוקים לרשתות מהירות ויציבות, תוך מינוף טכנולוגיית ה- 5G והמומחיות התפעולית  המצטיינת שלנו, שנצברו במגזרים שונים כמו מפעלים, מרכזים לוגיסטיים ובתי חולים".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG