תמונה - אתר לוג'יטק

מיישמים חדרי ישיבות מבוססי collabOS מבית Logitech? עם "אקסטנד" תוכלו להתחבר באמצעות כבל USB-C פשוט מהלפטופ או אפילו הטלפון. 

 

עם כל הכבוד לפתרונות ה-BYOD (מה שנקרא "ציוד אישי מהבית") הקיימים בשוק, חלק גדול מהם סובלים עדיין מסרבול הדורש התקנת תוכנות שונות או הגדרות של חיבור אלחוטי לרשת ולתצוגה, מה שגורם לביצועים פחות אופטימליים, בזבוז זמן יקר ובעיקר "חרדה תפעולית" של משתמשי הקצה. 

לחדרי ישיבות מבוססי collabOS מבית Logitech (חדרים בהם יש Rally bar, Rally bar mini, Rally bar huddle) יש פיתוח חדש המטפל באתגרים הללו באמצעות מערך פשוט של ציוד תקשורת המתחבר בכבל USB-C לכל לפטופ מודרני ואפילו טלפונים חכמים. אגב, על פי Logitech כ 40% מהפלסטיק ממנו מיוצר ה"אקסטנד" עשוי מפלסטיק ממוחזר.

כיצד זה עובד?

המערך בנוי משתי קופסאות קטנות המחוברות ביניהן: TX ו-RX: RX מתחברת מהצד שלה לציוד בחדר או לקונפרנס בר ואילו TX מתחברת ללפטופ בכבל USB-C ויכולה אפילו להטעין אותו באמצעות כבל נוסף. מן הסתם כל התקשורת שעוברת בין המכשירים מוצפנת ברמת אבטחה גבוהה. את שתי הקופסאות ניתן לחבר ישירות לשולחן באמצעות הברגה או פשוט לתלות אותן על הקיר.

תמיכה בחומרה ותוכנה

מבחינת תוכנה למחשבי Desktop, Logitech Extend תומך ב-Windows 10/11 ושתי הגרסאות האחרונות של MacOS. 

האפליקציות / תוכנות איתן מתבצע הקשר בהתאם לסוג החדר הן Microsoft Teams, Zoom, Google Meet  וגם Cisco Webex. ישנה גם רשימה מומלצת של קונפרנס ברס ומצלמות מתוצרת Logitech להשלמת החוויה; משפחת Rally Bar ו Meetup-2. יחד עם זאת, על פי Logitech גם ציוד אחר שעושה שימוש ב-USB אמור לספק את אותה חוויה בדיוק. 

מכיוון שמדובר במוצר חדש למדי, אנחנו ממליצים לקרוא את המידע הטכני, כולל את הדיאגרמה המלאה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG