סילביה דה פולי. קרדיט - זום

״הטכנולוגיה וה-AI ימשיכו לשנות את הנוף העסקי במהלך 2025 ויעזרו לחברות להישאר צעד אחד קדימה בסביבה התחרותית״, אומרת סילביה דה פולי (Silvia De Poli) מנהלת הערוצים ב- Zoom אירופה. להערכתה, את השינויים ניתן יהיה לראות לכל אורך הקו, מתחום משאבי האנוש, דרך חווית הלקוח, כלים טכנולוגיים חדשים והסביבה העסקית.

כך לדוגמה, בתחום ה-HR, כלי AI שיאפשרו לעובדים לנהל את העבודה שלהם, להתאים אישית תהליכים ולהתמקד במשימות עדיפות מצב שיעלה את המעורבות והפרודוקטיביות. ״כלי שיתוף פעולה המופעלים על ידי בינה מלאכותית יאפשרו סביבות עבודה שוויוניות וגמישות יותר, שבהן העובדים יכולים לבחור איך ואיפה הם עובדים״.

דה פולי מעריכה כי בתחום שירות הלקוחות, התקדמות בעיבוד שפה טבעית (NLP) תאפשר לסוכנים וירטואליים להבין טוב יותר את הרגשות והצרכים של המשתמשים, ולהציע אינטראקציות אמפטיות יותר מבלי לאבד את היעילות של האוטומציה. ״חברות ישקיעו בטכנולוגיית AI קולית, תאפשר תגובות מהירות ומותאמות אישית שיקדמו שיפור משמעותי בשביעות רצון הלקוחות. כלי ניתוח חדשים יצפו התנהגויות וצרכי ​​לקוחות ומהלך זה יוביל לניטור בזמן אמת של שיחות ובכלל, בינה מלאכותית תחבר בין צוותים בתוך ומחוץ מרכזי שירות הלקוחות, תבצע אוטומציה של משימות ותציע תגובות זריזות ומותאמות יותר. גישה שיתופית זו תהיה המפתח לעבודה בשנת 2025״.

דה פולי אומרת כי  דור חדש של ממשקים ישלב בינה מלאכותית לשיחה עם אלמנטים ויזואליים, וייצור כלים אינטואיטיביים יותר המותאמים לצרכי המשתמש שיחזקו את האינטראקציות האנושיות. ״מעבר לכך, יותר פלטפורמות יתחילו לשלב מודלים מרובים של שפות, ויציעו פתרונות מותאמים אישית ושיתופיים יותר. מעבר לאוטומציה, סוכני בינה מלאכותית יספקו מידע מפתח בזמן אמת, ויסייעו לתעדף פעולות קריטיות ולייעל תהליכים עסקיים״.

דה פולי בהחלט אופטימית לצפוי ב-25: ״הדור הבא של העובדים, שרגילים להשתמש בכלי בינה מלאכותית, ידרשו מחברות לאמץ את הטכנולוגיות הללו במלואן. במקביל, מנהלים יצטרכו לפתח מיומנויות אנושיות כמו אמפתיה ויצירתיות כדי להשלים אותן…״



Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG