המוצר – Amazon Signage Stick מציע חיבור פשוט לכל מסך ותאימות עם תוכנות ניהול התוכן המובילות בשוק
אם בישראל אנחנו חובבים גדולים מאוד של Xiomi והסטרימרים העממיים שלה, בארה"ב יש גם לאמזון אחיזה לא קטנה בשוק הזה תחת המותג Fire, שהוא למעשה גרסה מותאמת אישית של אנדרואיד.
Fire מגיע בצורת סטרימרים, טאבלטים, סטיקים של USB ואפילו מוטמע בתוך טלוויזיות, והמחירים לעיתים זולים מאוד אם אתם מוכנים לצפות בפרסומות במסכי הנעילה…
כל זה מוביל אותנו למוצר מעניין נוסף בצורת סטיק USB- הכירו את ה-"Amazon Signage Stick". מדובר בסטיק שמתחבר לכניסת ה-USB במסך המשמש לשילוט דיגיטלי (ברוב המכריע יש כניסת USB) ומאפשר לשלוט במסך בשלט רחוק.
בניגוד לסדרת ה-Fire, הסטיק לשילוט דיגיטלי אינו מכיל מערכת הפעלה (ולכן גם לא מודעות), אך הוא יכול להתממשק למספר מכובד של מערכות CMS, רובן אינן בלעדיות ליצרן חומרה ספציפי. לדוגמה: AbleSign,NoviSign, YoDeck ועוד.
החומרה של Stick Amazon Signage מורכבת ממעבד מרובע ליבות ומערכת על שבב (SoC). היא תומכת בסטרימינג באיכות של עד 4K וגם ב-Wi Fi 6E.
מערך החומרה הקומפקטי הזה מאפשר לחבר את הסטיק למסך אחד ולהרחיב את התצוגה למסכים נוספים. כל המידע הנמצא על הסטיק מוצפן והסטיק זוכה לעדכוני אבטחה שוטפים. תכונה שימושית נוספת היא מצב "קיוסק" הפועל על פי תכנות מראש ללא מגע יד אדם.
אחת החברות שמשתפת פעולה עם אמאזון באופן אקטיבי היא Poppulo. מדובר במערכת CMS לשילוט דיגיטלי שקהל היעד העיקרי שלו הם ארגונים ולקוחות הקצה שלהם. עבור מערכת כזו, ניתן למשל להגדיר את הסטיק גם כערוץ מדיה מקומי (בעיקרון מדובר במערכת מבוססת ענן).
פופאלו עושה שימוש בממשק וובי דרכו אפשר ליצור אפליקציות שונות עם תבניות (טמפלטים) מותאמים אישית או להגדיר רשימות השמעה. לאחר מכן ניתן לנתח את הנתונים וסטטיסטיקות השימוש.
מחירו הרשמי של הסטיק הוא כ-100$, אך אמאזון ארה"ב אינה שולחת אותו לישראל .לכן אם תרצו לייבא אותו באופן פרטי, תאלצו להשתמש בשירותיה של אחת מן החברות השולחת מכתובת מקומות בארה"ב.
וכמובן שישנם מוצרים דומים שדווקא כן נשלחים לישראל כמו למשל זה של OptiSigns, שגם עם תוספת המכס לישראל מחירו לא עובר את ה-100$. מנגד, על מנת להיפטר מחותמת המים שלו תצטרכו לרכוש מנוי שמתחיל ב-10$ לחודש.