אוטומציות הפכו להיות ה!טרנד. כל דבר מוגדר והופך את חיי העובדים והארגון בכלל, לנוח ויעיל יותר. זה בעיקר טוב כשאתה סטארטאפ שבונה על מעבר מהיר בין אבני הדרך במעלה המסע המאתגר, אבל גוף שרוצה להצליח לאורך זמן חייב לבחון אילו אוטומציות טובות ויעילות ואילו מסוכנות ומנוונות.
העידן הנוכחי ניחן באימוץ מהיר של קדמה וחדשנות. הכל טוב ויפה אבל במקומות בהם מנהלים אנשים, יש לבחון היטב כיצד משתנה הפעילות שלהם והאם היא מושפעת מהשינויים הרבים (תמיד כן). כיפוף עמוק ומשמעותי מדי ייצור שבר שיילך ויתפשט.
גם זהויות של ארגונים עלולות להשתבש לחלוטין מאימוץ חסר אחריות של חדשנות וטכנולוגיות. למשל, ארגון המזוהה עם שירות אישי מצוין חייב להטמיע כלים תומכים המותאמים לשמירה על אותו מיצוב. לעיתים זה יעלה יותר ואף לא יהיה בר מימוש.
אוטומציה בקולבורציה אינה בהכרח הדבר הכי נכון לעידן ההיברידי כאשר תמהיל גילאי העובדים ופרמטרים נוספים מאתגרים את שכבת ההנהלה. אוטומציה יכולה לעשות קסמים אבל גם "לנתק" את הצוות מהמקום, מהחדר, מהסביבה ומהזיקה ולא תמיד בטוח שהטוב עולה על הפחות.
בחנו את הצרכים שלכם, את הצוות ואופיו, סגנון התקשורת וקבלו החלטות נכונות.
תמונה – Freepik Premium