בזכות הבינה המלאכותית לקוחות ייהנו מיכולות ביטול רעשי רקע, בחירת רקעים שונים באמצעות מסך ירוק, יכולות חדשות ומתקדמות במהלך מצגות לרבות סימון בזמן אמת וכן אפשרויות תמלול וזיהוי משתתפים.

תמונה - Avaya

אוויה (Avaya), מובילה עולמית המפתחת פתרונות המרחיבים ומפשטים את התקשורת ושיתופי ידע בקרב צוותים ארגוניים, הכריזה כי פתרונות הבינה המלאכותית (AI) של NVIDIA שולבו בתוכנת השיחות ושיתופי הפעולה הארגוניים Avaya Spaces™ במטרה להגדיל את החוויה הוויזואלית, השמע ואפשרויות השיתוף. 

Avaya Spaces הינה פלטפורמה לשיחות וידאו ושיתוף ידע ארגוני. Avaya Spaces™ נמצאת בשימוש נרחב במגזרים שונים, כגון: עסקים, בתי ספר, גופים ממשלתיים וארגונים גדולים בכ- 100 מדינות ומאפשרת ליחידים ולצוותים להיפגש, לחלוק מידע ותוכן, לנהל משימות ולשתף פעולה כשירות ענני.  

פלטפורמת NVIDIA Maxine, הפועלת גם היא כשירות ענני, מספקת פלטפורמה תוכן וידאו באמצעות טכנולוגית AI (בינה מלאכותית) היא כוללת אוסף נרחב של יכולות מבוססות ענן של שמע, וידאו וטכנולוגיות AI, המרחיבות את חווית השימוש בוועידות וידאו. 

שילוב NVIDIA Maxine עם Avaya Spaces, מביא אל השוק רמה חדשה של יכולות מפגש און ליין בזכות הבינה המלאכותית. לקוחות ייהנו מיכולות ביטול רעשי רקע, אפשרות לבחירת רקעים שונים באמצעות מסך ירוק, ויכולות רבות ומתקדמות בזמן העברת מצגות, הבאות לידי ביטוי בליווי סמן על ידי המציג בזמן ההצגה. בנוסף כוללת התוכנה אפשרויות תמלול בזמן אמת ואפשרות לזהות את קולות המשתתפים. 

לדברי רפי שקולניק, מנכ"ל אוויה ישראל, "בזכות טכנולוגיות ה- AI החדשניות של NVIDIA והניסיון לאורך 20 שנה של אוויה, אנו יכולים לספק יכולות AI מן הענן ויכולות חדשות ומענה לצורך ההולך וגובר בפתרונות איכותיים למפגשי און ליין ושיתוף ידע, בתוך הארגון ובין ארגונים. הצורך הזה הולך ומתחדד בחצי השנה האחרונה עם המעבר של עובדים רבים מאוד לעבודה מרחוק שתהיה חווייתית, נוחה ובטוחה". 

שקולניק הוסיף: "™Avaya Spaces משמשת עשרות ארגונים בישראל בהצלחה ואנו בטוחים כי היכולות החדשות יעצימו את חווית הלקוח שלהם". 

 

אודות Avaya

עסקים מצליחים בזכות החוויה שהם מספקים ובכל יום מיליוני חווית ניתנות באמצעות תאגיד Avaya. חברת Avaya מעצבת את הדור הבא של סביבת העבודה באמצעות חדשנות ושותפויות המספקות יתרונות רבים ומשמעותיים לעסקים. פתרונות התקשורת מבוססי הענן של החברה והאקו-סיסטם של יישומי ריבוי עננים מעצימים את חווית הלקוחות והעובדים הזוכים לחוויה פרסונלית וחכמה ללא מאמץ. 

לאוויה בישראל אגף עסקי ומרכז פיתוח הממוקם בחולון . לחברה יש לקוחות בכל ענפי המשק להם מספקת אוויה פתרונות תקשורת אחודה (UC), פתרונות לקונטקט סנטרס (CC)  ופתרונות לשיחות וידאו וחדרי ועידה מתקדמים (Video Conference).

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG