במילים אחרות- מלון Charlotte Marriott City אפשר ל LG "להתפוצץ" עם כל סל הפתרונות והמוצרים שלה.
מריוט (Marriott) היא אחד המותגים הבינלאומיים המובילים בתחום האירוח. הרשת מנהלת אלפי נכסים ביותר ממאה מדינות ושולטת במותגים נוספים בתחום כגון שרתון.
מלון Charlotte Marriott City נחשב לאחד המלונות היוקרתיים ביותר של הרשת, לה שלושה נכסים בתל אביב ואחד בהרצליה. המלון ממוקם בצפון קרוליינה במתחם עירוני היסטורי ובעל כושר אירוח של יותר מ-440 אורחים. לאחרונה שודרג המלון באמצעות חטיבות האלקטרוניקה העסקית וחטיבת השילוט הדיגיטלי של LG.
כבר בלובי הכניסה יכולים האורחים להיעזר בשילוט דיגיטלי בתצוגה אנכית בגודל 49 אינץ' לקבלת נתונים שונים כמו מזג האוויר, לוחות הזמנים של המתחמים השונים במלון ומתקניו. תצוגות דומות ממוקמות ליד המדרגות הנעות במטרה לסייע לאורחים לנווט במלון.
קיוסקים בשירות עצמי הממוקמים באזור הקבלה מאפשרים לאורחים לבצע Check-in ובכדי לקבל פידבק על שלל הפתרונות הדיגיטליים בפרושים ברחבי המלון, הותקנו לצד כל רכיב מעין כפתורי Like בכדי שיהיה אפשר לקבל משוב מדויק על מה מצוין ומה טעון שיפור.
כשאורחי Charlotte Marriott City נכנסים לחדר, הם מוצאים טלוויזיה גדולה הכוללת את כל שידורי הסטרימינג המוכרים כגון Netflix, לצד ערוץ הדרכה אשר מסביר להם על האטרקציות השונות במקום.
בטרקלין יכולים האורחים ליהנות משלוש טלוויזיות גדולות, אחת סטנדרטית, השניה בגודל 79' אינץ והשלישית קעורה מסוג OLED בגודל 65 אינץ'.
הפרויקט במלון קמפינסקי בישראל
לעשות עסקים כמו במשרד
עם כל הכבוד לחדרי האירוח, כמעט כל מלון היום מצויד גם בחדר וועידה אחד לפחות לטובת אנשי עסקים המתארחים בו. חדרי הוועידה במלון שרלוט מריוט סיטי מצוידים במסך מגע עם לוח אלקטרוני בגודל 84 אינץ' הכולל את כל החיבורים הסטנדרטים לצד האופציה לצפיה ב"מצב טלוויזיה".
מדריך אישי בחדר הכושר
מסכים אישיים לצד מכשירי הכושר אינם דבר חדש וגם LG עושה בהם שימוש, אבל בחדר הכושר בשרלוט מריוט סיטי ישנם מתחמים גדולים שבהם כל מתאמן יכול לקבל הדרכה מוקלטת של מאמן אישי שידריך אותו על גבי קיר וידאו המורכב מתשעה מסכים צמודים בגודל 47 אינץ' כל אחד. מסך מגע נוסף מאפשר לחובבי הספורט ליצור מסלול ריצה או הליכה על גבי מפת האזור.
מסיימים את היום בכוס משקה מול המשחק
לנופשים המתקשים לסיים את היום בלי כוסית משקה, בבר המלון, ה-Stroke, הותקנו שלוש טלוויזיות; שתיים מציגות שידורים חיים כדוגמת אירועי ספורט או חדשות, והשלישית מיועדת להצגת התפריט.
לאחר שבועות ההטמעה הראשונים, קיבלה הנהלת הרשת, כמו גם הנהלת המלון עצמו, אישור למאמץ שהושקע בשדרוג חוויית האירוח מאורחי המלון שסיפקו פידבק חיובי. (מאוד).
דן מעיין, LG ישראל: הגישה שלנו ב-LG, גם עבור צוותי המלונות וגם עבור אורחי המלון, היא להביא את החוויה הביתית והתוכן האישי לחדר במטרה להעצים את חוויית השהות. לצד יישום הפתרונות בחדרי המלון, הטכנולוגיות שלנו מאפשרות יצירתיות בשאר אזורי המלון לרבות הציבוריים כך שהאורח נחשף למתקנים ולמוצרים השונים במהלך השהות.
תמונה ראשית – יוטיוב LG