תוויות מחיר אלקטרוניות (ESL) הן למעשה מסכים דיגיטליים קטנים המחליפים את תוויות המחיר המודפסות. הן מאפשרות עדכון מחירים ומידע נוסף על מוצרים שונים באופן אוטומטי, מרכזי ומנוהל בקמעונאות מזון אבל גם אופנה, DIY ותחומי קמעונאות נוספים. אך זהו רק קצה הקרחון של היכולות שלהן.

 

"1+1 על חולצות פולו לשעה הקרובה בכל הסניפים בישראל" 

יניב מנצור, מנכ"ל Malersretail: "התוויות מגיעות במגוון גדלים, החל מ-1.54 אינץ' ועד 10.1 אינץ', ולמעשה מביאות אפשרויות רבות להצגת מידע, מחירים, מבצעים ושילוט לכל קטגוריה בחנות. הן מאפשרות ניהול פלנוגרמות ומלאי מדף, ניהול מסע לקוח יוצא דופן באמצעות NFC וכל זה מתבצע ממערכת ניהול אחת המאפשרת שילוב של מסכי LCD ואפילו הזרמת מדיה להגדלת יחס ההמרה". 

אז מדוע זו מהפכה? 

מנצור: "הנתונים מדברים בעד עצמם- שוק תוויות המחיר האלקטרוניות העולמי הוערך ב-1.5 מיליארד דולר ב-2023 וצפוי להגיע ל-3.5 מיליארד דולר עד 2028, עם קצב צמיחה שנתי ממוצע (CAGR)של 15-20%. זוהי צמיחה מרשימה אשר מונעת על ידי אימוץ מואץ של טכנולוגיות דיגיטליות במגזר הקמעונאי והצורך בייעול תהליכים.

השותפות שלנו עם חברת Hanshow, כוללת הקפדה על מודולריות וגמישות מרבית עבור הלקוח אך גם עצמאות. לאחר תהליך אינטגרציה ממוקד הכולל חיבור לקופות ו/או למערכות ה ERP (כל הסוגים) אנחנו מאפשרים ללקוחות לשמור על האינטרסים העסקיים שלהם תוך מענה צמוד, שקיפות ומקצוענות. 

מהם המפתחות להצלחת פרויקט ESL? 

"יישום מוצלח של מערכת תוויות מחיר אלקטרוניות אינו תלוי רק ברכישת הפתרון. חשוב להבין כי שילוב של איכות האינטגרציה, השירות והטמעת החדשנות והתכונות המתווספות באופן שוטף, לצד תהליך מדויק לו שותפים בעלי העניין ואנשי תפעול הפתרון, הם המפתחות להבנת עומק היכולות והמהפכה אותה מביא ה ESL. מחקר שנערך ב-2023 על ידי חברת RetailTech Insights מצא כי 78% מהעסקים שהטמיעו מערכות אלו בהצלחה ציינו את איכות השירות והאינטגרציה כגורם מכריע".

מדוע Hanshow? 

"מדובר באחת החברות המובילות בעולם בחדשנות פתרונות עבור הקמעונאות הדיגיטלית, עם התמחות בתוויות מחיר אלקטרוניות. ל Hanshow נוכחות גלובלית הכוללת פעילות בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם, ניסיון של מעל 200 מיליון התקנות של תוויות מחיר אלקטרוניות, השקעה שוטפת של כ-10% מההכנסות במחקר ופיתוח, פתרון משולב ואינטגרטיבי של תוכנה וחומרה לצד שירותי תמיכה מקיפים. לא סתם שיתופי הפעולה של החברה כוללים רשתות קמעונאות מובילות כמו Carrefour ו Auchan". 

יניב מנצור. קרדיט - יח"צ

טיפים לפרויקט מוצלח

"על מנת להשיג את המרב מפרויקט ESL אני מציע את ארבעת השלבים הבאים: 

  1. הקימו צוות רב-תחומי הכולל אנשי IT, תפעול, שיווק וכספים.
  2. נתחו את המצב הקיים- סקרו את תהליכי התמחור ועדכון המחירים הנוכחיים שלכם. 
  3. בדקו את עלויות ההדפסות, הדיו, הריטיינר החודשי לשירות והפחת.הגדירו יעדים ומדדי הצלחה ברורים- הפחתת זמן עדכון מחירים, שיפור דיוק מחירים, הקטנת תרחישי "אזל מהמלאי" והפחתת אובדנים בעקבות אי טריות.
  4. בחנו והטמיעו את חוויית העובדים והלקוחות המיטבית באמצעות הטכנולוגיה. 

לסיכום, אימוץ תוויות מחיר אלקטרוניות אינה רק אופציה. מדובר במגמה שלא תפסח על מטר רבוע של רצפת מכירה ולכן אנחנו רואים כניסה מוקדמת של עסקים/מותגים אשר מבקשים להוביל את עידן הקמעונאות החדש. זהו צעד משמעותי המשפר יעילות, גמישות, שביעות רצון לקוחות ואף מגדיל את נאמנות הלקוחות".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG