מדוע המשווקים עובדים שעות נוספות כדי לתת לנו (אובר) אינפורמציה, מהי טכנולוגיית התצוגה הטובה ביותר כיום ומה צופן העתיד, כלל האצבע שאתם חייבים, אבל חייבים – לאמץ לפני שאתם יוצאים לרכש של אמצעי תצוגה כלשהו
הכל עובר שינוי, הכל מואץ. זליגת הביתי למסחרי נכנסה בענק בעקבות הקורונה ואנחנו רוצים עוד מהביתי כשאנחנו במשרד, וקצת מהמשרדי כשאנחנו בבית. בשניהם המשותף הוא תצוגות.
יש היצע עצום ורמת הבלבול עולה יחד איתו. יש כאלו שיעשו מחקר, יש שיקראו מאמר או שניים, יש שישקיעו כמה דקות של צפייה בראיון עם מקצוען רציני בשם מארק קוקסון – ויזכו גם לסקירה על תחום התצוגות; קצת סדר בבלאגן וגם הצצה למה שיכול להעיף לנו את הקופסה רחוק יותר ממה ש'כרמל' העיפה כיסאות כתר.
מארק קוקסון (CTS-I, CTS-D) – מנהל מכירות בחברת HD Distrbuting ואיש אשכולות מרשים מאוד, התארח אצלנו מקליפורניה לשיחה חדה יותר מכל מסך שראיתם עד עכשיו.
תמונה ראשית – לינקדאין