מאמצת את פלטפורמת הענן המתקדמת של SyncPro הישראלית ומספקת שירותי בקרה וניטור מתקדמים ללקוחותיה

עומר ברוקשטיין, SyncPro (תמונה - AVM)

תמונה ראשית – אתר SyncPro 

חברת SyncPro הישראלית, מודיעה כי IMS שירותי טכנולוגיה (IMS), חברת אינטגרציה מובילה מפילדלפיה, ארה"ב, אימצה את פלטפורמת הענן שלה – CloudOS, ותחל לספק ללקוחותיה שירותים מנוהלים בענן. בעזרת הפלטפורמה של SyncPro, יכולה כעת IMS לנהל ולנטר, ואף לתמוך מרחוק את לקוחותיה הרבים, וכן לחזק ולהעמיק את מערכת היחסים של החברה עם לקוחותיה.

"SyncPro מספקת לנו מערכת אגנוסטית, התומכת למעשה בכל היצרנים, ומעניקה לנו גישה מהירה לשילוט דיגיטלי, מערכות UC וציוד ProAV אחר – ולראשונה, הכל תחת פלטפורמה אחת," אומר גארי שלאס, מנהל בכיר ב-IMS. "הפלטפורמה של SyncPro מאפשרת לנו אינטגרציה מלאה עם פלטפורמות ניהול קריאות מרכזיות, כדוגמת ServiceNow ו-ConnectWise, וכן עם פלטפורמות הודעות מידיות כמו Slack ו-MS Teams, כך שהצוותים הטכניים שלנו מעודכנים באופן מיידי בעת תקלה. לא רק שהמערכת מאפשרת לנו לספק חווית שירות מתקדמת הרבה יותר ללקוחות שלנו, אלא שהיא מאפשרת לנו גם למקסם את זמן הפעילות של המערכות עבור לקוחותינו, וכן ללמוד יחד איתם, כיצד הם משתמשים במערכות ה-AV שלהם."

שלאס מספר אודות פרוייקט אשר ביצעו לאחרונה, ובה השתמשו ב-API המובנה במערכת לחיבור ל- Microsoft Power BI – "בעבר, הפקת דו"חות מבוססי Data מפלטפורומות אחרות היו מורכבות יקרות, אולם כעת, בעזרת ה-API המובנה של SyncPro, הדבר נעשה בקלות ובמהירות."  

מנהל השירות מייקל ספיטלה מדגיש את החשיבות ומשתף תובנות רחבות יותר לגבי ביצועי המערכת כחברה מוכוונת שירות: "זה לא כולל רק פתרון בעיות ברגע זה, אלא משתרע על חיזוי בעיות טכניות לפני שהן מתרחשות – היכולות המתקדמות של ClousOS מאפשרת לנו להפחית את עלויות השירות שלנו, מאחר ואנחנו לא נדרשים עוד לשלוח צוות טכנאים כתגובה לכל תקלה," אומר ספיטאלה ומוסיף כי "אנו יכולים לפתור בעיות ולטפל במערכות מרחוק, ולעתים קרובות לפתור בעיות לפני שהן משפיעות על הלקוח. CloudOS פותחת מיד קריאת שירות במערכת שלנו במידה ורכיב מתנתק מהרשת, או מדווח על תקלה אחרת, וסוגרת אותה באופן אוטומטי לאחר התיקון – זה כמו קסם!"

כאשר בחן הצוות של IMS מערכות שונות, קלות השימוש בפלטפורמה היא שהטתה בסופו של דבר את הכף – "הם עשו עבודה טובה מאוד בתכנון הפלטפורמה, וניכר שהצוות של SyncPro מבין היטב את דרישות הלקוח, והאינטגרטור," אמר שלאס. "כולנו יכולים להתחבר בקלות למערכת מהנייד בכל עת, לשנות הגדרות, לקבל התראות ולסייע ללקוחות שלנו בזמן אמת. הצוות של SyncPro מוסיף בכל עת עדכונים ופיצ'רים חדשים אשר מאפשרים לנו לשפר אף יותר את התמיכה שלנו ללקוחות – והכי חשוב, הם עושים זאת תוך הקשבה והתייחסות מקסימאלית לבקשות שלנו ושל הלקוחות שלנו – כולל הוספת תמיכה Connect Wise, ו-Cisco Teams – שתי מערכות בהן אנחנו עושים שימוש ב-IMS. הם מגיבים ופתוחים להצעות שלנו, מה שבסופו של דבר נותן לנו הרבה חופש."

עומר ברוקשטיין, מנכ"ל ומייסד SyncPro, מוסיף כי פלטפורמת ה-CloudOS חסכה ל-IMS מאות אלפי דולרים בעלויות פיתוח של פלטפורמה דומה אותה רצו לקדם באופן ישיר, וכן עלויות נוספות הנדרשות לתחזוקת פלטפורמה כזו ועדכונה לאורך השנים. "CloudOS מאפשרת לאינטגרטורים כמו IMS להרחיב את סל השירותים אותם הם מציעים ללקוחותיהם, ובכך לייצר קשר ארוך ומשמעותי איתם. מודל ה-SaaS שלנו מאפשר לראשונה, לכל לקוח ולכל אינטגרטור ליהנות ממערכת ה-Managed Services המתקדמת ביותר בתעשייה, במחיר המתאים לכל לקוח. מצאנו שותפים מצוינים ב-IMS, ואנחנו מצפים לדברים הגדולים שעוד נעשה ביחד."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG