שוק המסכים השטוחים האינטראקטיביים הציג ב-2017 גידול נאה של 16%, וזאת במקביל לגידול בגודלם הפיזי של הפאנלים

פונטציאל המכירות עדיין גדול – תצוגות שטוחות אינטראקטיביות (תמונה: Pixabay)

 

הפופולריות של תצוגות אינטראקטיביות, באופן כללי, ושל תצוגות אינטראקטיביות שטוחות בפרט, נמצאת בצמיחה. לפי דו"ח שפרסמה חברת מחקרי השוק Futuresource המכירות בשוק הזה צמחו ב-2017 בכ-16%, כשהוורטיקלים העיקריים התורמים לכך הם תחום החינוך והתחום התאגידי. בשווקים אלו, טוען הדו"ח, החדירה של המסכים השטוחים האינטראקטיביים היא החזקה ביותר, והם תפסו למעלה מ-73% מכלל מכירות התצוגות במגזרי שוק זה.

בתחום התאגידי הצמיחה הייתה כמעט כפולה מהממוצע הגלובלי. לפי Futuresource היא הגיעה לכדי 30%, והמניע העיקרי הוא כניסה של שחקניות כמו מיקרוסופט (Microsoft), גוגל (Google) וסיסקו (Cisco) לתחום. בשוק החינוך צוין שבארצות הברית כבר ביותר משני שליש מהכיתות כבר הותקנו מסכים אינטראקטיביים.

"הן שינו את הדינימיקה בתעשייה. הן מינפו את הערוצים הקיימים שלהם ואת היחסים שלהם עם משתמשי הקצה כדי לקדם פתרונות חדרי ישיבות כוללים", ציין קולין מסנג'ר, אנליסט בכיר בחברה.

אבל לא רק המכירות בעליה, גם גודל המסכים האינטראקטיביים נמצא בעליה מתמדת. לפי הנתונים שפרסמה חברת המחקר למעלה ממחצית המכירות הן של תצוגות בגודל 70 אינץ' ומעלה. "גודל המסכים עלה- מסכים בגודל 70 אינץ' ויותר מחליפים את מסכי ה-60 אינץ', ומסכי 84 אינץ' מוחלפים בגרסאות של 86 אינץ'", הוסיף מסנג'ר.

והפוטנציאל עדיין גדול, נטען בדו"ח, בעיקר בתחום התאגידי, בו נטען שיש באופן גלובלי כ-32 מליון חדרי ישיבות והתוועדות, ובהם הותקנו עד היום פחות ממיליון תצוגות שטוחות אינטראקטיביות.

 

(מקור: Commerical Integrator)

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG