Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום ראשון, דצמבר 14
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית כבר אי אפשר להשתיק את זה – הבום של הקניות באמצעות קול עומד להיות על קולי
    חדשות

    כבר אי אפשר להשתיק את זה – הבום של הקניות באמצעות קול עומד להיות על קולי

    צבי קצבורגBy צבי קצבורג21 במרץ 2018אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    אם עדיין לא התכוננתם, זה הזמן שלכם להיערך בהתאם: חברת המחקר הייעוץ האסטרטגי OC&C צופה ששוק הקניות באמצעות קול יקפוץ בחמש שנים מ-2 ל-40 מיליארד דולרים בארצות הברית בלבד

    קפיצה ענקית ברכישות קוליות שמונעת בידי מכשירים חכמים ביתיים (תמונה: Pixabay)

     

    חברת הייעוץ האסטרטגי OC&C פרסמה לאחרונה תחזית ממנה עולה שהיקף הקניות באמצעות שימוש בקול בארצות הברית, וככל הנראה גם באופן גלובלי לאחר מכן, יקפוץ באופן משמעותי ביותר בחמש השנים הקרובות. למעשה, החברה טוענת שמהיקף רכישות קוליות שעומד נכון להיום על כ-2 מיליארד דולרים בארצו של הדוד סם, השוק יזנק במהירות על חלל היישר עד ל-40 מיליארד דולרים ב-2022. המניע העיקרי, באופן טבעי, הוא החדירה של הרמקולים החכמים ושאר התקנים חכמים לבתים, שאמורים להגיע מהיקף חדירה של 13% לכדי 55% באותה תקופה.

    לפי OC&C אמזון (Amazon), שמובילה כיום את השוק עם חדירה של כ-10% לבתים בארצות הברית באמצעות מכשירי ה-Echo שלה. למכשירי ה-Google Home של גוגל זוכים כיום לחדירה של 4% ואילו למכשירים המבוססים על Cortana של מיקרוסופט (Microsoft) יש חדירה לכ-2% ממשקי הבית בארצות הברית. לאפל (Apple), עם מכשירי ה-HomePod החדשים שלה, אין עדיין השפעה על השוק.

    מהם המוצרים בעלי הרייטינג הגבוה ביותר אשר נרכשים באמצעות שימוש בקול בלבד? קודם כל מוצרי מכולת, כ-20%; רכישות בתחום הבידור, בעיקר כרטיסים, כ-19%; מוצרי אלקטרוניקה על כל הגוונים והצבעים כ-17%, ולבוש כ-8%.

    מבין 1,500 האנשים שענו לשאלות הסוקרים 39% ציינו שהם סומכים על בחירת המוצרים האישית של הרמקולים החכמים. 44% מאמינים שהמכשירים החכמים מציעים את המוצרים עם התמורה הטובה ביותר לכסף. היבט שלישי הוא שהרכישות באמצעות קול בלבד, מתרכזים בינתיים במוצרים בעל תג מחיר נמוך. אבל זה כנראה עומד להשתנות.

    קניות באמצעות קול קניות ברשת רכישות רכישות מקוונות
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleהוובינר הקרוב של AVIXA ו-IHS Markit הוא אחד שתרצו להשתתף בו
    Next Article מקרן הכיס של סוני מגיע לאירופה
    צבי קצבורג

    מאמרים אחרונים

    הופכת כל פינה במלון לנקודת שיפור חווית האירוח – הכירו את Wi-Charge 

    קרא עוד

    החידושים של Webex ו-AWS בכנס re:Invent

    קרא עוד

    מנהלים התקנים רבים? הכירו את Poly Lens

    קרא עוד

    מהפכה נגללת- הכירו את סדרת ReVolve LED של Primeview

    קרא עוד

    לראשונה בישראל- פורטינט קיימה את אירוע Flag the Hack המדמה הגנת סייבר בזמן אמת

    קרא עוד

    הרכישה שהרעידה את הוליווד: נטפליקס רוכשת את אולפני וורנר

    קרא עוד

    רד האט מציגה את היוזמה החדשה המספקת לשותפים כלים לליווי לקוחות במסע ה-AI שלהם באירוע השותפים השנתי

    קרא עוד

    לראשונה בישראל: קורס חובה בתואר ראשון במדעי המחשב שמכשיר מתכנתים לכתוב קוד באמצעות בינה מלאכותית

    קרא עוד

    נערכים לסכנות: בזק בינלאומי ואניגמטוס קיימו מפגש למנהלי בטיחות בתחום התחבורה אודות סכנות הסייבר לרכבים

    קרא עוד

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    מהפכה בנגישות לאירועים חיים: AI-Media ו-AVE משתפות פעולה בשותפות השכרה בלעדית באוסטרליה

    קרא עוד

    מתי בישראל?? שיתוף פעולה פורץ דרך בין Google ל-HP Poly מציב רף חדש לעולמות הווידאו והקולבורציה. 

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.