כך מסר גלעד עירון, מנכ"ל Kramer שאירחה את בכירי התעשייה באירוע מקדים ל ISE 2024. עציון שמעוני, מנהל פעילות Kramer בישראל הוסיף: "השנה, בעקבות המצב, ומתוך הבנה שלא כולם יכולים להשתתף, החלטנו לערוך אירוע במשרדי החברה בישראל ולהציג ללקוחות ולשותפים את החידושים וההכרזות המתוכננים ISE 2024".
צמרת ההנהלה של יצרנית הProAV המובילה שמשרדיה הראשיים נמצאים בישראל, לקחה חלק פעיל בהצגת הפעילות השוטפת הנעשית בחברה. גלעד עירון מנכ"ל Kramer אמר: "שנת 2023 היתה שנת עשייה מטורפת שבה המשכנו ביציקת יסודות ובניין קרמר כחברה גלובלית מובילה. טבעם של פרויקטים משני מציאות, כמו אלה בהם אנו עוסקים, הוא שזמנם לא תמיד מוגדר ולרוב הם נמשכים זמן רב. אנו מצפים בכיליון עיניים לראות במהלך שנת 2024-5 את הפירות והתוצאות של השקעות אלה וכמובן הטמעה של הפתרונות והמוצרים החדשים אותם אנו משיקים כבר בתחילת השנה".
עציון שמעוני, מנהל פעילות Kramer בישראל: "בכנס השתתפו לקוחות ושותפים מובילים בתעשייה אשר באופן מסורתי נוכחים בתערוכת ה- ISE. השנה, בעקבות המצב, ומתוך הבנה שלא כולם יכולים להשתתף, החלטנו לערוך אירוע במשרדי החברה בישראל ולהציג ללקוחות ולשותפים שלנו את החידושים וההכרזות המתוכננים ל-ISE 2024.
קרמר רואה את קיום האירוע בחשיבות עליונה במיוחד בימים אלה, שכן היא מאמינה בחיזוק הכלכלה הישראלית בכלל וחברות וארגונים מקומיים בפרט. השנה, בין שאר ההכרזות, קרמר הכריזה על שני פתרונות פורצי דרך אשר יפתחו בפני לקוחותיה אפשרויות משמעותיות חדשות להתמודדות עם אתגרי הניהול ושגרות הפעילות".
על מה דיברו?
שמעוני: "בנוסף לשתי ההכרזות שייחשפו ב- ISE הקרובה, קרמר הציגה פתרונות בשני דומיינים נוספים. בעולמות ה AVSM (הובלת סיגנל) אנחנו ממשיכים להשיק מוצרים חדשים מסדרה 3 אשר מייצגת את המהות של חווית אודיו-ויזואל בעלת ביצועים גבוהים ומציעה איכות פרמיום עם וידאו 4K60, Uncompressed, 4:4:4 עם אפס השהייה וקישוריות מלאה בין כל מוצרי הסדרה.
קרמר ממשיכה להשקיע בתחום ה-AVoIP והשנה משיקה את ה- KDS100 ואת ה – KDS17 אשר מצטרפים ל- KDS7. פורטפוליו זה מייצג את המחויבות של קרמר לפתרונות AVoIP הכוללים טכנולוגיות חדשניות ומתמקדות ברשתות 1GE, המבטיחות חווית משתמש מעולה, אבטחה ברמת IT וניהול אינטואיטיבי. לקוחות הקצה יכולים לבחור בפתרונות המתאימים לצרכים הספציפיים שלהם לאיכות אודיו-ווידאו, רוחב פס ועוד".
שלוש שנים לקרמר החדשה, כיצד השוק המקומי מושפע מהשינוי?
שמעוני: "קרמר אכן יצאה לדרך לפני כשלוש שנים עם הנהלה חדשה ואסטרטגיה תלת-שנתית אותה אנו מממשים על בסיס יומי. החזון והמטרות אותן הצבנו לעצמנו מוכיחים את עצמם ואנחנו בתנופת עשייה. גם בשוק המקומי אנחנו רואים את השפעת האסטרטגיה שלנו; אנחנו קרובים יותר לשוק, מבינים טוב יותר את הצרכים של הלקוחות שלנו, מפתחים פתרונות ומוצרים מותאמים לצרכים אלו וכמובן שהדבר בא לידי ביטוי במספר לא מבוטל של לקוחות ופרויקטים חדשים.
אנחנו מאמינים כי היותנו חברה ישראלית שפועלת מתוך ובתוך השוק, מאפשרת לנו להציע לסוגי הלקוחות השונים ערך מוסף גם בצד הטכנולוגי וכמובן בצד התמיכה".