הבינה המלאכותית של LG מספקת חוויות מותאמות אישית שמשדרגות ומקלות על חיי היומיום ומייעלות את חוויית השימוש בהתאם לצרכים האישיים
LG מציגה בתערוכת CES 2025 את החידושים האחרונים שלה המבוססים על בינה מלאכותית תחת הנושא "Life’s Good 24/7 with Affectionate Intelligence" (חיים טובים 24/7 עם אינטליגנציה רגשית). הדוכן של LG מציג כיצד החברה משלבת בינה מלאכותית בחיי היומיום כדי לספק נוחות מדהימה וחוויות לקוח חדשות.
הכניסה לביתן של LG מציגה באופן מרשים את הנושא המרכזי – חיים טובים 24/7 עם אינטיליגנציה רגשית, עם עיצוב דינמי ומושך: מסך חצי-מעגלי עצום המציג את אמנות המדיה הקינטית של LG. החברה מציעה את מוצרי ה-LED הקינטיים המותאמים אישית שלה כחלק מפתרון כולל ללקוחות, החל מתכנון ראשוני ועד לשירותים לאחר ההתקנה. תצוגות חדשניות אלו מספקות חוויות יוצאות דופן עם איכות תמונה מרהיבה ותנועות קינטיות אלגנטיות המסונכרנות עם תוכן וידאו ושמע.
הביתן של LG בתערוכת CES 2025 מחולק לאזורים שונים עפ"י הזמנים השונים במהלך היום – בוקר, צהריים, אחר צהריים, ערב ולילה. כל אזור מבוסס על הגישה של LG ליצירת סביבות חכמות ומותאמות אישית בתוך הבית, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. בביתן מוצגים החידושים המבוססים על הבינה המלאכותית של LG המשדרגים את שגרת היום-יום של המשתמשים. המבקרים יחוו מקרוב כיצד מכשירי הבית החכמים, פתרונות המחיה המתקדמים והטכנולוגיות המובילות של LG משתלבים יחד כדי ליצור נוחות, נוחות וחיבור מסביב לשעון.
בוקר עם בינה מלאכותית מבית LG
האזור "קמים ליום חדש" (Rise & Shine – LG AI Home) מציג את חזונה של LG לפתיחת יום חלקה ומחוברת, המונעת על ידי טכנולוגיית הבינה הרגשית (Affectionate Intelligence) ומרכז הבינה המלאכותית .On-device AI Hub – המבקרים מוזמנים להיכנס לבית חכם שמבין ומסתגל לצרכים שלהם, ומציע פתרונות יזומים לסביבה מותאמת אישית, בטוחה ומחוברת.
בין החידושים ניתן לראות טכנולוגיות זיהוי פנים וקול בחדר השינה, המספקות תוכן מותאם אישית ותובנות בריאות המבוססות על דפוסי שינה. בנוסף, הטכנולוגיות מתאימות את עצמן לשגרה של המשתמשים בזכות זיהוי מצבים אוטומטי, ומספקות מידע נגיש ומאובטח דרך מרכז הבינה המלאכותית, המוגן על ידי מערכת LG Shield.
האזור "התחבר וצא לדרך" (Connect & Cruise – Car-Commercial) מתמקד בחדשנות של LG בתחומי הניידות והמסחר, ומציג פתרונות בינה מלאכותית המיועדים לחוויית ניידות עתידית בטוחה ונוחה יותר. המבקרים יכולים להתנסות בפתרונות זיהוי תחושה (sensing solution) מבוססי בינה מלאכותית בתוך תא הנוסעים ובקונספט Vision AI Mobility, שמציע התאמה אישית מתקדמת לנוסעים ולנהגים כאחד.
צהריים – הזמן המושלם לעבודה ולפנאי
אזור "עובדים ויוצרים" (Work & Create – Intelligent Office) מציג כיצד הבינה המלאכותית יכולה להפוך את חוויית העבודה לחכמה ויעילה יותר. המבקרים מוזמנים להתנסות במחשב הנייד LG gram Pro 2-in-1, בעוד מומחים מדגימים כיצד לנצל את יכולות הבינה המלאכותית עם CreateBoard של LG. ההדגמות כוללות ייצור תובנות מבוססות מסמכים ושליטה במערכות חכמות.
האזור "מתחם המשחקים" (Gear up & Game – Gaming Playground) מספק סביבה מותאמת לשחקנים עם חוויית גיימינג יוצאת דופן. טכנולוגיית LG ThinQ ON מאפשרת חיבור קל למגוון חיישני IoT ולהתאמה אישית של תחנת המשחק. המבקרים יכולים להתנסות גם ב-webOS smart gaming monitor וב- LG UltraGear™ OLED Bendable Gaming Monitor.
אחר צהריים מרענן עם חידושים מעוררי השראה
האזור "מעוררים השראה ומחדשים" (Inspire & Innovate – LG Labs Studio) הוא חלל שמעודד יצירתיות ותומך ברווחה האישית באמצעות פתרונות חדשניים, כולל טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית. המבקרים יכולים לחוות פתרונות "אווירה מותאמת אישית" המותאמים לאורח החיים ולטעם הייחודי שלהם, ולגלות כיצד המוצרים של LG יכולים להפוך את חלל המגורים לבתי קפה מעוצבים, אזורי מנוחה מרגיעים או בתי קולנוע אישיים יוקרתיים. בנוסף, המתחם כולל גם את פלטפורמת MX, שמרחיבה את הגדרת פתרונות הבית באמצעות יצירת סוג חדש של חלל רב-תכליתי. באמצעות מערכת מודולרית, היא משלבת את חומרת המכשירים החדשניים של LG עם טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית, ומשנה את תא הנוסעים ברכב לחלל גמיש ומודרני.
ברחבי המתחם, התכנים הוויזואליים מיוצרים על ידי EXAONE, מודל בינה מלאכותית מולטימודאלי של LG AI Research .EXAONE יוצר אווירות דינמיות המותאמות להעדפות האישיות של כל מבקר. המודל, שהוכשר על 350 מיליון תמונות חינמיות, מסוגל לייצר אינספור תמונות עם מצבי רוח מגוונים. התמונות שמוצגות במתחם נוצרו באמצעות פקודות כמו "בריזה עדינה", "נוף קיץ כתום" ו"אווירה נינוחה ושלווה", ומציגות באופן ייחודי נופי בוקר עירוניים וכפריים בארבע עונות.
עצבו את הערב שלכם, ותמקסמו את החוויה
האזור "אוספים ומרוממים" (Curate & Elevate – Upscale Home Living) מציע חוויית חיים מקיפה המשלבת טכנולוגיית בינה מלאכותית עם עיצוב על-זמני ויוקרה בהתאמה אישית. החלל הייחודי מדגים כיצד טכנולוגיה חכמה ואסתטיקה מעודנת משתלבות יחד כדי לרומם כל רגע בבית. במרכז המתחם מוצגים מוצרים חדשניים כמו ה-LG Signature OLED T. המבקרים יכולים לצפות ב-OLED T השקוף שמוצג לצד פריטי אקריליק שקופים איקוניים מבית Kartell, מותג ריהוט יוקרה מוביל, שמציג חוויות משתמש חדשניות ואפשרויות חדשות לעיצוב חללים.
האזור מציג גם את הדור השני של סדרת LG SIGNATURE, ואת המקרר החדשני בעל 4 הדלתות עם פאנל דלת שקוף בטכנולוגיית OLED, כמו המיקרוגל החכם LG SIGNATURE Smart InstaView™ Over-the-Range ואת כיריים אינדוקציה הכפולה Slide-in Double Oven. כל אלה משלבים עיצוב על-זמני עם טכנולוגיית AI מתקדמת. בשיתוף פעולה עם חברת הריהוט האיטלקית היוקרתית Molteni&C, יצרה LG תצוגה המדגישה את הפילוסופיה של LG SIGNATURE, Live Beyond"". המבקרים יכולים ללמוד כיצד מוצרי הפרימיום המתקדמים של המותג, המצוידים בטכנולוגיות AI, משפרים את הנוחות ומספקים מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית.
בכניסה לאזור הלילה של המתחם, המבקרים ייתקלו בנברשת מדיה קינטית מרהיבה – מיצג הכולל 28 יחידות של LG Signature OLED T שקופות. כאשר הנברשת במצב סגור, היא מדגישה את האלגנטיות של השקיפות באמצעות וידאו ותאורה מסונכרנים. במצב פתוח, הנברשת מבליטה את העיצוב הדק והמתוחכם של טכנולוגיית ה-OLED השקופה. המבקרים יתרשמו מצגים מהפנטים הכוללים אפקטים כמו Cloud Bloom צבעוני, אקווריום ודימויים המזכירים ויטראז'ים. כל אלה מסונכרנים עם תאורה דינמית ומועצמים באמצעות טכנולוגיית AI, ליצירת חוויה סוחפת ב-360 מעלות.
האזור Dive & Vibe מציע חוויית חקר מרתקת, של סאונד ומוזיקה המנוהלים על ידי בינה מלאכותית. רמקולי ה-xboom החדשים של 2025, המוצגים כאן, עושים שימוש בטכנולוגיית כיול מתקדמת מבוססת בינה מלאכותית, שמכיילת אוטומטית את הגדרות הסאונד וממליצה על מצב התאורה האידיאלי, בהתאם למרחב ולמצב הרוח של המוזיקה.
לסיום, אזור Escape & Immerse לוקח את המשתתפים ב-CES למסע של תוכן מותאם אישית וחוויות צפייה אופטימליות, המונעות על ידי מעבד הבינה המלאכותית α11 ופלטפורמת webOS של LG. המתחם מחולק לשניים: אזור כניסה ואזור חווייתי, כאשר האזור החוויתי מציג את יכולות המעבד α11 ואת פלטפורמת webOS. אזור הכניסה מציע אווירה דרמטית של "man cave", שם יגלו המבקרים "דלת סודית" שתוביל אותם לחוויית הבינה המלאכותית של טלוויזיות LG, שם מדריך דיגיטלי מציג את הפיצ'רים של הטכנולוגיה. בין המרכזיים נמצאים השלט החכם המופעל על ידי בינה מלאכותית, זיהוי קולי ואיכות תמונה וסאונד קולנועית, שמסופקת על ידי טכנולוגיית המעבד α11.
יחד עם פתרונות החיים החכמים החדשים, דוכן התצוגה של LG ב-CES 2025 מציג את המחויבות של החברה לקיימות ואחריות תאגידית. לאורך הדוכן מוצגים מספר עצים שמייצגים את מחויבות החברה ל-ESG. העצים כוללים את: עץ ערכת הנוחות, עץ היסטוריית התערוכות הקיימות, עץ האנרגיה, עץ הנייטרליות הפחמנית הגלובלית ועץ המחזור הקיימת. כל העצים יחד יוצרים תמונה חזותית שממחישה את חזון LG לעתיד בר-קיימא.
המשתתפים יוכלו לחוות את החידושים האחרונים של LG בדוכן החברה ב-CES (#15004, מרכז הכנסים של לאס ווגאס) בין ה-7 ל-10 בינואר. למידע נוסף על המוצרים של LG שהושקו ב-CES 2025. לפרטים נוספים