אם רציתם להתנסות בכל מה שחדש בתחום השילוט הדיגיטלי בלי לנסוע ל-ISE או DSS, עכשיו תוכלו לעשות זאת בזמן חופשה בדובאי
חברת LG הודיעה על פתיחת מרכז חדשנות חדש בדובאי שיתרכז בשילוט דיגיטלי. המבקרים במרכז יוכלו להתנסות בעצמם בטכנולוגיה האחרונה המיועדת למגזר ה-B2B. המרכז מצטרף לשני מרכזי החדשנות הקיימים של LG במומביי ולוס אנג'לס.
אטרקציה מרכזית הנמצאת בלב המתחם היא מסך LED כפול עם עמוד קיבוע בעובי 1.5 מ"מ בלבד המאפשר להציג שני תכנים זה לצד זה. אטרקציה אחרת מגיעה בדמות מסך LED בגודל 10 על 2.7 מטרים עם צפיפות פיקסלים נמוכה ויכולת תנועה. מלבד זאת המתחם עצמו מחולק למספר אזורים המיועדים לסקטורים שונים:
האזור הקמעונאי בין ניתן להתנסות במסכי מגע שקופים מסוג OLED המאירים את החלל מאחוריהם והופכים אותו לאטרקטיבי יותר.
אזור המסעדות בהגשה מהירה (QSR) הכולל דלתות חוץ אטומות בתקן IP,מסכי Back Office, מסכי שילוט לתפריטים ועמדות לשירות עצמי.
האזור השלישי הוא אזור חדרי הוועידה בו ניתן למצוא פתרונות "הכול באחד" למגזר העסקי.
האזור האחרון מיועד לקולנוע ביתי ובו מוצגת עמדה מפנקת במיוחד של מסך MicroLED. MicroLED היא הטכנולוגיה החדשה בתחום ה-LED המיועדת בסופו של דבר להחליף את ה-OLED, לפחות במגזר הפרטי. העמדה כולל מסך בגודל 163 אינץ' ונקראת LG MAGNIT.
כמו כן תוכלו למצוא במרכז דלתות הזזה ודלתות אוטומטיות שקופות שגם הן למעשה מסכי שילוט דיגיטלי מסוג OLED.