בחדרי המלון, המסך הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב ומחוויית המשתמש של הלקוח בזמן שהותו במלון.
בין אם מדובר בחדרים עצמם או בשטחים הציבוריים כגון עמדת הקבלה, חלל ההסעדה, בריכת השחייה, חדר כושר, אולמות או אפילו המסדרונות- כל אזורי המלון ובתי ההארחה יכול להשתדרג באמצעות מסכי תצוגה ושילוט דיגיטלי.
אורחים בתי המלון כבר אינם מסתפקים בסטנדרט האירוח הרגיל של חדר מפואר וארוחת בוקר איכותית, הם מחפשים קישוריות 24/7 ל- NETFLIX , YOUTUBE ורשתות חברתיות ואפילו אוטומציות שונות כגון שליטה על התאורה ומיזוג האוויר בכניסה לחדר. כל זה מתאפשר באמצעות קישור וחיבור שרתים שונים למסכי התצוגה של LG.
הנה סקירה קצרה לחוויית האירוח המעודכנת אותה מציעה LG.
אזור הלובי והקבלה
המטרה העיקרית באזורים אלה היא לספק חווית כניסה ייחודית כבר משלב הצ'ק-אין למלון. שילוב יצירות דיגיטליות המוסיפות נפח ועניין חזותי, משדרגות את חווית הכניסה והשהות במהלך החופשה, כמו גם מאפשרת הצגת תכנים, מידע על מתקני המלון ופעילויות נוספות שתהיינה חלק מהביקור במלון.
מסכי ה-LED מסדרת ה- Magnit, מסכי שילוט דיגיטלי (Indoor ו Outdoor) כדוגמת פתרון All in One , או סדרת ה Stretch הרחבה לתחום השילוט הדיגיטלי, אלה רק חלק מהפתרונות של היצרנית הקוריאנית עבור האתגר.
בדרך לחדר עוברים חוויה
גם באזורי ההמתנה למעליות או במעברי המסדרונות, ניתן להציג מידע חשוב לאורחים, לעדכן על פעילויות קרובות ולהזכיר שוב את מגוון מתקני המלון. חשוב להבין שנוכחות המסרים הללו באזורים השונים במלון אינה נחשבת למכירה אגרסיבית משום שהמידע אותו יכול לקבל הלקוח תוך כדי תנועה הינו מידע שמעשיר את השהות שלו וכמובן מעצים את החוויה.
הפורטפוליו של LG כולל מסכי LED לחללים פנימיים, שילוט דיגיטלי באיכות 4K ושילוט מסכי ה-Stretch כך שהמסר שלכם יבלוט ויתפוס את תשומת לב האורחים.
מה אתם בודקים כשאתם נכנסים לחדר?
עברו הימים שבהם מלונות הציעו טלוויזיות בסיסיות עם חיבור לכבלים או מספר מצומצם של ערוצים בתשלום. כיום האורחים מצפים למצוא טלוויזיות חכמות גדולות ממש כמו בבית. המסכים המלונאיים של LG מגיעים עם אפליקציית NETFLIX מובנית, אפשרות שיתוף מסך עם מהטלפון, אנדרואיד ו iOS באמצעות Airplay2, מה שמעצים את חווית השהות בחדר באופן משמעותי.
עבור בתי המלון, יכולות הנמצאות כבר שנים כמעט בכל טלוויזיה ביתית כגון שיתוף מסך ושימוש מאובטח בNETFLIX, הן יכולות שלא היו זמינות במודלים המיוחדים לתחום המלונאי. LG מציעה הרבה יותר מזה – מערכת LG Pro:Centric לניהול תוכן מתקדם בתחום המלונאות עם מגוון רחב של שימושים ויתרונות המותאמים במיוחד לענף האירוח. המערכת מאפשרת ניהול תוכן עבור האורחים כולל הצגת תכנים מותאמים מקומית, כגון הודעות לאורחים, מידע עדכני על מתקני המלון וקידומים מיוחדים.
המערכת מעניקה שליטה וניהול על כל מסכי הטלוויזיה במלון ממקום מרכזי אחד. היא שולחת התרעות בזמן אמת במצב של תקלה במסך, ניתן לעדכן תכנים ולבצע שינויים בקלות וביעילות.
LG Pro:Centric מותאמת להתחבר גם למערכות ניהול מלונאיות אחרות (Property Management System – PMS), מה שמאפשר אינטגרציה חלקה של נתונים ומתן מענה מדויק יותר לצורכי האורחים.
בשורה התחתונה – מדובר על שדרוג חוויית האירוח: המערכת תורמת ליצירת חווית משתמש נוחה, מותאמת אישית ומודרנית, המשפרת את שביעות רצון האורחים ומחזקת את המוניטין של המלון.
LG מעוניינת להרחיב את חווית הלקוח באמצעות הטכנולוגיות השונות, השימוש במערכות השונות על ידי צוות המלון בשילוב של אירוח 360 הינו הפתרון המתאים ביותר לשנת 2025 ואבולוציית צריכת הטכנולוגיה על ידי האורחים.
קרן בנבנישתי מנהלת התחום המלונאי בחברת ח.י. אלקטרוניקה: "אנחנו בתקופה שבה התחרותיות בעולם המלונאות מאפשרת שדרוג של המערכות ומתן פתרונות מתקדמים המאפשרים יעילות אופרטיבית בשילוב עם חווית לקוח קלה ונעימה בחדר ובשטחים הציבוריים שבמלון."
באתר של LG תוכלו למצוא את כל הדגמים הרלוונטיים וגם לקרוא כיצד נבנו פתרונות מותאמים אישית למלונות ברחבי העולם, כולל מלון היוקרה מלון דייוויד קמפינסקי תל אביב, רשת מלונות סטאי, מלון הילטון בתל אביב, מלונות ישרוטל ועוד רבים.