פתרונות שובי עין של החברה מציגים תמונה ברמה גבוהה לצד נוחות שימוש המאפשרת התנהלות חלקה בעסקים
LG מציגה את טכנולוגיית תצוגת המידע פורצת הדרך שלה בתערוכתIntegrated Systems Europe (ISE) 2022, בברצלונה, לאחר הפסקה של שנתיים שנגרמה בשל הקורונה. כותרת התצוגה, "לקדם את חיי היום-יום", Move Daily Life Forward מבוססת על הסיסמה המנחה את פעילות החברה – "חדשנות לחיים טובים יותר", Innovation for a Better Life. החל משילוט OLED שקוף, מיקרו LED ועד למבחר מלא של מוצרי שילוטLED , תציג LG את ההיצע העדכני ביותר שלה המשלב פתרונות שילוט דיגיטלי עם יישומים שימושיים.
כאשר אנשים מבלים יותר זמן בבית, פעילויות שמתבצעות בדרך כלל בחוץ מתקיימות כעת במתכונת מקוונת. צרכנים נכנסים כעת לאינטרנט לעבודה, משתתפים בשיעורים, מגיעים לפגישות עם רופא ונהנים מתחביבים בבית. במסגרת מגמה זו, מציגה LG את LG MAGNIT ו-LG One:Quick Flex הממנפות את מומחיות החברה בתחומי התצוגה המסחרית גם ליצירת הדור הבא של תצוגות ביתיות.
LG MAGNIT, שכבר חדרה לכמה תחומים עסקיים ומסחריים מאז הופעת הבכורה שלה ב-2020, מגדירה עתה מחדש את הקולנוע הביתי ברמת הפרימיום על ידי חווית צפייה ברמה הבאה, עיצוב אסתטי והפרדה באיכות 4K UHD על גבי מסך ענק בגודל 136 אינץ' (3,840 x 2,160). איכות התמונה השומטת לסתות שנוצרה על ידי כמה מיליוני פיקסלים בטכנולוגיית LED מאפשרת ליהנות מסרטים אהובים, מתוכניות טלוויזיה, אירועי ספורט ויצירות אמנות – הכל בפרטיות בבית. שורת אפליקציות סטרימינג פופולריות נגישות דרך פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS 6.0 של LG. בשילוב עם רמקול הדגל Beolab 90 הביתי של Bang & Olufsen מספקת MAGNIT חווית קולנוע ביתי סוחפת עוד יותר.
One:Quick Flex הוא פתרון חדשני נוסף המשנה את עולם הבידור הביתי. מסך ה-All-in-One משלב מיקרופון, מצלמה ורמקולים מובנה עם מסך 43 אינץ' K UHD (3,840 x 2,160)4 ומעמד אופציונלי הניתן לכיוונון. תהליך הגדרה פשוט המבוסס על ממשק מגע ומערכת ההפעלה Windows, מאפשר להתאים את המסך לא רק למשימות עבודה מהבית, אלא גם ללמידה מרחוק, ועידות וידאו, הדרכה מרחוק ובידור. מסך ה-One:Quick Works הגדול יותר, בן 55 אינץ', משלב יכולות מגע מובנות עם כלי ועידת וידאו אינטואיטיביים, זוכה לפופולריות בסביבות חינוכיות וארגוניות, בזכות ממשק משתמש נוח ואפשרות לקשר ולעבור במהירות בין משתמשים שונים, על מנת לצלול ישירות לעבודה. או להציג מערכי שיעור.
בקצה השני של הספקטרום, עושים משרדים מתקדמים שימוש במסך OLED שקוף המשולב בקירות זכוכית כדי ליצור הדמיה בהירה ועתידנית ולהציע כלים שימושיים לפגישות עבודה. OLED שקוף נמצא בשימוש גם בתחום התחבורה כאמצעי פרסום או תצוגת מידע על חלונות תחנות. הטכנולוגיה עשתה את דרכה גם למוזיאונים, שם היא מקבלת את פני המבקרים בדלת הכניסה ומציפה מידע אודות מוצגים ייחודיים. מסכי מגע שקופים, Transparent OLED Touch צברו פופולריות גם ביישומים אינטראקטיביים.
מסכי ה-65 אינץ' עטורי הפרסים UltraFine™ Display OLED Pro נבנו מתוך מחשבה על אנשי מקצוע בסטודיו. המסך תומך בממשקים ברמה מקצועית, כגון SDI ו-SFP, ויכול להציג את הרזולוציה המקורית והאיכותית של המקור מבלי להקטין את איכות התמונה. יתרה מכך, לטובת מומחי תמונה וצבע המבלים אינספור שעות מאחורי מסך, עומד ה-UltraFine Display OLED Pro בתקני Eyesafe ומסייע בהגנה על העיניים שלהם מפני אור כחול. LG UltraFine OLED Pro מתאים לשימוש בחברות פוסט-פרודקשן כמו גם בחברות OTT בעת הקרנה.
LG מציגה גם שורת חידושים המתמקדים בסביבת משימות קריטיות. מסכי Fine Pitch LED בהפרדה גבוהה, בעיצוב חסר מסגרת מציגים בבירור כל פרט עדין. שילוב מסכי LED בגודל 54 אינץ' נטולי מסגרת מאפשר ללקוחות להקים קירות תצוגה קלים להתקנה. המסך מתאים גם לתושבות של קירות וידאו LCD קיימים, באופן ההופך אותו מתאים לשימושיים בחדרי בקרה ארגוניים, אולמות וכיתות וירטואליות.
פתרון ניהול התוכן לשוק הקמונעאי SuperSign QSRמספק תצורת תפריט דינמי לשימוש לקוחות, מייעל את מערכת התצוגה אל תוך הארגון, ומשתלב עם מערכת עמדות מכירה. מוצר נוסף לאינטראקציה עם לקוחות הוא מסך מגע בגודל 21.5 אינץ' בבהירות גבוהה. בין אם בעמדת קיוסק שירות, משאבת דלק או עמדת טעינה לרכב חשמלי, מערכות השילוט והממשק עמידות בתנאי מזג אוויר קשים ואבק ומציעות בהירות גבוהה המקלה על קריאת מידע.
לצד סינרגיה חוצת מגזרים, מציגה LG גם פתרונות ענן שתוכננו במיוחד עבור תעשיות מסויימות או שימושים ספציפיים. כך לדוגמה, Pro:Centric Cloud תוכנן כדי לשנות את ניהול האירוח על ידי שילוב Pro:Centric, מערכת ניהול התוכן הגמישה והאינטואיטיבית של LG בעולם השירותים האלה, והרחבתה באמצעות ארכיטקטורה מבוססת ענן. בתי מלון יכולים להציע שירותים מותאמים אישית, לשמור על הדמיה עקבית ולאסוף נתונים התנהגותיים על פני מספר סניפים, כאשר הכל מרוכז במקום אחד ובמסך אחד.
לדברי פאיק קי-מון, סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית לתצוגת מידע בחברת הפתרונות העסקיים של LG, "התמונות החדות והחלקות שלנו בולטות במיוחד בסביבה צפופה כמו זו, והפתרונות האנכיים שלנו יוצרים אפשרויות חדשות. אנחנו מוצאים דרכים חדשות להשפיע באופן חיובי, בכל תחום ובכל מגזר".