קרדיט - יח״צ

בכנס הוכרז על כניסתה הרשמית של חברת LS Retail לישראל, המספקת פתרון טכנולוגי מתקדם המבוסס על תשתית מיקרוסופט ומופצת בלעדית על ידי אברא 

אברא, מהחברות המובילות בתחום טכנולוגיות המידע (IT) בישראל, קיימה יחד עם מיקרוסופט כנס בנושא מהפכת ה-AI בעולם הקמעונאות בקמפוס של מיקרוסופט בהרצליה, בהשתתפות עשרות מקבלי החלטות מארגוני הקמעונאות המובילים בישראל. בכנס הוצגו החידושים והפתרונות של מיקרוסופט לעולם הקמעונאות, תוך סקירה מעמיקה של האופן שבו ה-AI משנה את כללי המשחק ומאפשר לארגונים להוביל את עסקיהם לעבר העתיד.  

במהלך הכנס התקיימו הרצאות של מומחי מיקרוסופט ואברא, אשר דנו בדרכים שבהן ה-AI משנה את עולם הקמעונאות והופך את הארגון למתקדם ומחובר מתמיד; כיצד מפיקים תובנות מנתוני הארגון ואיך חברות הקמעונאות הגדולות בעולם עושות את זה. משתתפי הכנס נחשפו לפתרונות הטכנולוגיים החדישים ביותר אשר נועדו לסייע להם לשדרג את חוויית הלקוח ולתמוך באסטרטגיה רב-ערוצית מתקדמת.

כמו כן, הוכרז על כניסתה הרשמית של חברת LS Retail לישראל, המופצת בלעדית על ידי אברא. LS Retail מפתחת ומשווקת תוכנות לנקודות מכירה ותוכנות לניהול עסקים לענף הקמעונאות, מסעדות, מלונות, בתי מרקחת, המבוססות על טכנולוגית Dynamics 365 של מיקרוסופט. לחברה 5,500 לקוחות ב-140 מדינות, בהם רשתות הקמעונאות הגדולות בעולם, כגון נייקי, אדידס, מרקס אנד ספנסר ואיקאה ישראל. 

יוסי חיימוב, EVP פתרונות מיקרוסופט באברא, אמר בהרצאתו: "חוויית הקניות של כולנו תיראה אחרת לגמרי בעתיד הקרוב באמצעות פתרונות טכנולוגים מתקדמים בשילוב עם AI וסוכנים חכמים שכבר כובשים את העולם ומשדרגים את חווית הלקוח. הדבר יתאפשר הודות לכניסתה של חברת LS Retail לישראל, המספקת מערכת All-in-One מהמובילות בעולם, המיועדת לעולם הקמעונאות ומספקת מענה מקצה-לקצה במגוון תחומים כמו אירוח, מסעדות, דלק, פארמה, סופרמרקטים ועוד. החיבור של המערכת לכלי מיקרוסופט ולפלטפורמות מסחר דיגיטלי מובילות משדרג את חוויית הלקוח. אברא נבחרה להיות המפיצה הבלעדית של LS Retail בישראל בשל ההובלה, הניסיון והמומחיות שלנו בתחום מערכות ה-Dynamics 365 של מיקרוסופט ובסיס לקוחות רחב, אשר לו וללקוחות נוספים חדשים נוכל לספק פתרונות ייעודיים לענף הקמעונאות". 

עוד הוסיף חיימוב: "בכנס Ignite של מיקרוסופט שהתקיים בנובמבר, החברה הכריזה על הרחבת השימוש ב-Copilot והתמקדות בטרנספורמציה של הפלטפורמה לסביבה של סוכנים. מדובר בגישה חדשה המאפשרת לארגונים לבנות סוכנים מותאמים אישית כדי לבצע משימות מורכבות יותר, לייעל תהליכים עסקיים ולשפר את החוויה הדיגיטלית בעבודה עם אפליקציות כמו Teams, SharePoint ועוד. הדבר יאפשר לספק Copilot לכל עובד וסוכן לכל תהליך עסקי".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG