טל חסון- קרדיט יחצ

חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס, משיקה שלל שירותים חדשים ומשודרגים בפלטפורמת הענן של מערכת ה-ERP מתוצרתה, תפנית, Tafnit as a Service (TaaS). לפלטפורמת תפנית הוספו שלל שירותי Micro Services, עם סנכרון מלא לשירותי תפנית של הלקוח ומתן דגש על חוויית המשתמש לשיפור וייעול תהליכי העבודה בחברות.

במסגרת השקת הפלטפורמה המשודרגת יוכלו משתמשי המערכת לבצע מגוון פעולות ביניהן: התקשרות עם לקוחות באמצעות וואטסאפ או SMS, הכוללים מענה אוטומטי במבנה סגור או פתוח על פי תשובות הלקוח; קידוד אזור גיאוגרפי; שירות שיחת וידאו, המאפשרת קיום פגישה וירטואלית מרוחקת; שיתוף משאבים והקלטת השיחה ישירות אל מערכת הארכיון; תשלום במגוון האמצעים הקיימים היום ובכלל זה ביט, פייבוקס, אשראי, אפליקציות הבנקים ועוד; המרת קטעי טקסט לקבצי קול בריבוי שפות; שירות מרוחק המאפשר בדיקת מסגרת אשראי על פי תקן PCI; שירות OTP, המאפשר מנגנון אימות לקוח על פי סיסמא חד פעמית הנשלחת ללקוח; חשבונית דיגיטלית ירוקה הנשלחת ישירות ללקוח ועוד.

תפנית היא מערכת ERP שעוצבה בהתאם לדרישות השוק הישראלי, אותה מטמיעה מטריקס בארגונים רבים בישראל במשך מספר עשורים. לפיכך הפכה תפנית למערכת המתקדמת וייעודית שמתאימה לתהליכים העסקיים בארגונים המובילים בישראל במגוון ענפים. החידושים שהציגה החברה לוו בהשקת מספר פורטלים חדשים למגזרים עסקיים נוספים: פורטל FSM לאנשי שטח של חברות המנהלות ציי רכב, חברות ליסינג והשכרה; פורטל נהג, המיועד ללקוחות חברות הליסינג וההשכרה; פורטל קבלנית, המיועד ללקוחות אשר מעסיקים קבלנים ומעוניינים לבצע הגשת חשבון מרוחקת ע"י הזנת כתב כמויות אל המערכת בצורה נוחה וישירות מהנייד של הקבלן.

בכך מוסיפה החברה פורטלים נוספים, המהווים את התשתית התפעולית בארגונים המסייעת בניהול תהליכים ופעילויות בתחומים הפיננסים, הרכש, הלוגיסטיקה וניהול קשרי הלקוחות. פורטלים אלו ניתנים להטמעה בסביבת מערכות מידע של ספקים שונים והמהווים חלק ממערך הפתרונות והיישומים של מערכת ה-ERP Tafnit בענן. הפורטלים פועלים בכל פלטפורמה ומאפשרים להנגיש לצוות העובדים, לקוחות ושותפים עסקיים, מידע ושירותים, בזמינות מלאה וביצוע פעולות בשירות עצמי ובאמצעים דיגיטליים מתקדמים. הפורטלים מאפשר לארגון לחסוך בכוח אדם ובזמן, לצד מתן רמת ואיכות שירות גבוהות.  

לדברי טל חסון, ראש צוות פיתוח בחטיבת מערכות עסקיות של מטריקס, "תפנית נמצאת בפיתוח מתמיד וכאשר המערכת פועלת במודל ענן הפיתוחים והתוספות הללו קלים ופשוטים לאימוץ על ידי לקוחותינו. פונקציות נוספות ושיפורים טכנולוגיים הם אבן יסוד בפעילות הפיתוח שלנו מזה כארבעה עשורים. בזכות עובדה זו הפתרון הענני מאפשר לחברות איתן אנחנו עובדים להיות מעודכנות כל הזמן בחידושים האחרונים של המערכת באופן מהיר וידידותי."

חסון מוסיף ואומר כי "השיפורים והחידושים המשולבים בגרסה החדשה יאפשרו ללקוחותינו מהענפים השונים לבצע את ליבת עבודתם בצורה טובה ויעילה יותר. זאת, תוך חסכון בזמן ובעלויות, וניצול מיטבי של הנתונים באמצעות כלי המערכת לקבלת החלטות, בתהליכים העסקיים והתפעולים המתבצעים במערכת. ממשק מערכת ה- ERP מאפשר תפעול ידידותי למשתמש ואחיד בכל מרכיביו לשימוש פשוט ונוח. פתרונות המובייל והענן של תפנית מאפשרים לבעלי תפקידים בארגון וללקוחותיו לפעול בנוחות וביעילות מכל מקום". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG