היום, בניגוד לעבר, מערכות AV הארגוניות כבר אינן מבוססות תשתיות עצמאיות בין הרכיבים השונים. אלה שייכות לעולם הישן. עם השתלבות ה AV בעולם ה IT והתבססותן על תשתיות ה IT הארגוניות, השתנה בצורה משמעותית מערך השיקולים לבחירת מערכת. ראיון מיוחד עם שרון שמר, SE ב Crestron ישראל ודקל שרמן, סמנכ"ל המכירות של החברה.
עובדים נכון
ובלי ששמנו לב, משנה Crestron גישה ומעדכנת את צורת החשיבה על פרויקטים. אם בעבר היינו חושבים על פרויקט ברמת מכשירים ויכולותיהם, מספר כניסות ויציאות, מסך גדול יותר או רזולוציות, היום בוחנים פתרון מלא. מערך השיקולים בוחן את תכונות המערכת, כאלה אשר מתאימות לסביבה בה המערכת חיה.
ב Crestron מסבירים שבסופו של יום המשתמש צריך מערכת פשוטה להפעלה, אחידה בכל החללים בה היא מותקנת ועדיין שתהיה הכי איכותית שיש. אז איך בכל זאת בוחרים את הפתרון המתאים ביותר? באופן טבעי התשובה של Crestron היא שיש לבחון את הנושא בדומה לבחינת מערכות אחרות מעולם ה IT. יש לשאול שאלות כמו: האם המערכת תומכת בסטנדרט הארגוני של אבטחת המידע? האם המערכת יודעת לעבוד עם מערכות ארגוניות אחרות? (כגון מערכת הקריאות הארגונית לדוגמא), אילו ממשקים יש למערכת שיאפשרו לארגון להרחיב פעילות או לשנות כיוון בעתיד? ועוד.
צריך לזכור שבמציאות שלנו מצבים משתנים משמעותית בצורה מהירה יחסית לעבר, במיוחד במצבי קיצון דוגמת תקופת הקורונה אשר דחפה ארגונים למציאות שונה ממה שהורגלו בצורה פתאומית ובזמן קצר ביותר. זו היתה נקודת מבחן למערכות עדכניות. בארגונים בהם הוטמעו מערכות שנבחנו כפי שמוצג בראיון, היה פשוט יותר לבצע התאמה למציאות החדשה.
רוצים גם אתם לדעת איך ממליצים החברים מ Crestron לגשת לפרויקט? מה בדיוק כולל סל השיקולים לפני שבוחרים מערכת? הישענו לאחור והקשיבו טוב למה שיש למקצוענים להציע.