חברת סנדיסק חשפה היום הצצה למיתוג התאגידי החדש ולכיוון היצירתי שלה, המסמנים הופעת בכורה להשקת הקאמבק של החברה כחדשנית ועצמאית בתחום הטכנולוגיות של פלאש וזיכרון, המתוכננת לתחילת 2025.

בהגדרה של "הלך רוח של תנועה" מייצג הכיוון היצירתי החדש של סנדיסק פילוסופיה המכוונת אל העתיד, לפיה יצירת נתיבים ואפשרויות עבור אנשים לצאת לדרך ללא גבולות, מאחדת את הרגע הנוכחי עם שאיפותיהם. הלך הרוח הזה מקרב אנשים אל מטרותיהם ויוצר מעגל של שיתוף פעולה עבור התקדמות וצמיחה עתידית.

סימן המילה Sandisk® מייצג מורשת של ניידות ורב-תכליתיות, המאפשרות עולם חלק ופשוט של ביטוי ו אחסון נתונים עמידים. החדשנות של החברה שומרת על תנועה מתמדת של שאיפות ודוחפת את גבולות האפשר, ומעצימה אנשים ועסקים באמצעות נתונים בכל מקום.

"מהות העשייה שלנו היא לאפשר לאנשים לחוות את הפוטנציאל של הנתונים שלהם ולהתקדם בהגשמת שאיפותיהם, והקפדנו ליצור סימן המשקף את רוח החשיבה הזו," אמר ג'ואל דיוויס, סגן נשיא קריאייטיב, סנדיסק. "פילוסופיית המותג החזותית שלנו שואבת השראה מן העתיד ומהדרכים המגוונות שבהן הלקוחות שלנו צורכים נתונים. החל מפיקסל אחד, הסימן החדש של סנדיסק עושה שימוש בשפה חזותית נועזת תוך שהוא מושרש ברעיון שההתקדמות אינה נקודת סיום אלא דרך חיים."

מאפייני עיצוב סימן המותג של סנדיסק:  מפיקסל ועד לפלטפורמה, הלוגו החדש של סנדיסק עוצב לייצג חדשנות. הקווים הנקיים והעיצוב המינימליסטי של הלוגו משקפים את המהירות והיעילות של טכנולוגיית הפלאש. צורת האות D הפתוחה מתאחדת עם צורת ה-S המבוססת על פיקסלים, שתיהן מסמלות שיתוף פעולה ושילוב ידיים, ומעצבות את עתיד הטכנולוגיה. עם ייצוגים גם במאונך וגם במאוזן, הסימן אינו מתפשר על מגבלות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG