גיא אבן חן. קרדיט - יח"צ

יהיה מיותר להציג את המותג Shure, הוא מוכר לכל מי שעושה שימוש בתחום הפודקאסטים הפורח, חדרי ישיבות, אולפני הקלטות והופעות חיות, גם אם הוא מהצד המאזין. כן, מדובר במותג שהמציא את הופעת המיקרופון כשותף מלא בפריים בשביל שלא יהיה רגע משעמם. 

וזה לא נגמר שם, ישנן גם יחידות כמו של גארי מ rAVe Agency, מיקרופון המשלים את הלוק בדיוק בצבעי המותג, במילים פשוטות – אודיו בכל הצבעים.  אבל לא הכל היה ורוד וסגול. המסע של בנדא להוספת המותג הנחשק לסל המותגים אותו היא מפיצה בישראל, ארך 7 שנים !  

גיא אבן חן מחברת בנדא, מי שליווה את התהליך מתחילתו: "ההחלטה להפיץ את Shure נבעה מהבנה של מגמות השוק. בשנים האחרונות נרשמה עלייה בדרישה לפתרונות אודיו איכותיים, במיוחד בתחומי הפודקאסט, הסטרימינג וחדרי הישיבות. חברת בנדא מייבאת מותגים מובילים כמו Logitech, ViewSonic ו-Aten ומבחינתנו הכי טבעי ש- Shure תשולב בסל המותגים שלנו על מנת לספק מענה שלם יותר לצרכי השוק.

תהליך של הכנסת מותג לסל לא צריכה לקחת שנים רבות כל כך אבל בנדא לא מרשה לעצמה להתפשר על שום שלב לאורך כל שרשרת האספקה, תוך התבוננות הדדית ויעילה הן עבורה והן עבור המותג, ולראייה כל המותגים שבנדא מפיצה נמצאים בסל לאורך שנים ארוכות ונהנים משותפות מקומית מלאה שמעט מאוד יבואניות-מפיצות מסוגלות לספק".

גארי קיי. תמונה מתוך יוטיוב של rAVe Agency

אבן חן: "שׁוּר (Shure) שהוקמה בשנת 1925, היא מותג-על גלובלי שתציין השנה  מאה שנים להיווסדה. המוצרים שלה, כמו המיקרופון האייקוני SM58, מייצגים איכות, עמידות וחדשנות והיא אינה קופאת על השמרים וממשיכה להוביל את התעשייה באמצעות מחקר מתמיד ופיתוח טכנולוגיות פורצות דרך.

הוספת המותג מחזקת משמעותית את הפעילות של בנדא בשני תחומים עיקריים:

  • B2C: הצעת פתרונות אודיו איכותיים ליוצרי תוכן, מוזיקאים, ואנשים פרטיים המחפשים ציוד מקצועי.
  • B2B: הרחבת פתרונות האודיו לחברות וארגונים עם מערכות מתקדמות לחדרי ישיבות ותקשורת עסקית.

בנוסף, שילוב Shure לצד מותגי בנדא מאפשר ללקוחות לרכוש את כל הציוד הנדרש לחדרי ישיבות במקום אחד – פתרון משולב ומלא.

אבן חן: "בנדא מתכננת להשקיע ולהרחיב את פעילות Shure בישראל באמצעות מספר צעדים: הגברת חשיפת המותג בקרב קהל מקצועי ופרטי, יצירת שיתופי פעולה חדשים עבודה עם מוזיקאים, יוצרי תוכן ומובילי דעה שיחשפו את היכולות של Shure לקהלים רחבים. וכמובן תמיכה טכנית ושירות לקוחות. אנחנו מספקים מעטפת שירות ברמה גבוהה שתשפר את חוויית הלקוח ותעצים את השימוש במוצרים". 

אז אם אתם… 

פודקאסטרים והפקת תוכן– מיקרופונים כמו ה-SM7B הפכו לסטנדרט בזכות איכות הסאונד המעולה והעיצוב הקלאסי והנוח.

מוזיקאים מקצועיים השואפים לרמה של אולפן– שור מספקת מגוון רחב של מיקרופונים המשמשים אמנים מקצועיים מזה עשורים.

יוצרי תוכן ועוסקים בסטרימינג– מגוון מיקרופונים המחוברים בקלות לטלפון, מצלמה או לפטופ, מתאימים ליוצרי תוכן, עורכים ומשפיענים.

זקוקים לקיום ועידות ושיחות וידאו– פתרונות מתקדמים עם טכנולוגיות לביטול רעשים ואיכות קול מהגבוהות בתעשייה.

אבן חן מסכם: "תהליכי הפיתוח של Shure מבוססים על שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע כגון יוצרים, טכנאים ומוזיקאים, המאפשרים לחברה להמשיך לחדש ולהתאים את עצמה לצרכים המשתנים של השוק. בנדא שואפת להפוך את Shure לאחד המותגים המובילים בישראל, תוך השקעה במוצרים חדשים, שימור והידוק הקשר עם לקוחותיה".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG