החברה תקדם את הפורטפוליו העסקי שלה על ידי מעבר למודל עסקי חדש בעל שלושה עמודי תווך עיקריים שיקנו שירות מבוסס פלטפורמה, האצת עסקי ה-B2B ורכישת מנועי צמיחה חדשים
חברתLG הכריזה על חזונה להפוך ממותג עולמי מוביל בתחום מכשירי החשמל הביתיים ל"חברת פתרונות לחיים חכמים" שתרחיב את החוויות המגוונות של הלקוחות תוך חתירה להכנסות שנתיות גלובליות של 100 טריליון וון קוריאני עד שנת 2030.
בנאום שהתקיים בכנס LG Sciencepark בסיאול, דרום קוריאה, תיאר המנכ"ל ויליאם צ'ו את החזון הבנוי על שלושה מנועי צמיחה: חתירה לעסקי שירות חדשים מבוססי פלטפורמה באמצעות קידום פורטפוליו עסקי, האצת תחום ה- B2B ובחינת תחומים עסקיים חדשים כמו מכשירי חשמל, טעינת רכב ובריאות דיגיטלית. המנכ"ל זיהה את עולמות החשמול והשירותים בדיגיטל כנקודות מפנה מרכזיות שבהן LG תתמקד על מנת להשיג צמיחה מהירה בטווח הבינוני והארוך.
ויליאם צ'ו, מנכ"ל LG: "LG תמשיך בחזון שלה ותזנק קדימה כחברת פתרונות לחיים חכמים שמחברת ומרחיבה את החללים והחוויות השונות של הלקוחות, במקום להישען על מעמדה הנוכחי כמותג מכשירי החשמל הביתיים הטוב ואיכותי ביותר. אנחנו נקים LG חדשה לגמרי על ידי המצאה מחדש של הדרך בה אנו עובדים ומתקשרים". המנכ"ל הדגיש גם את היעדים הפיננסיים של החברה. "אנחנו נגיע ל"7 משולש" (Triple Seven) הכולל קצב צמיחה ממוצע ורווח תפעולי של 7% ומעלה וכן יחס ערך ארגוני ל-EBITDA של 7. המטרה היא להעלות את המכירות מ-65 טריליון וון דרום קוריאני בשנה שעברה ל-100 טריליון וון דרום קוריאני עד 2030, אנחנו נבסס את עצמנו כחברה המוכרת ביותר על ידי השוק והלקוחות".
צ'ו אמר כי החברה תתמקד בחוויית הלקוח ע"י מעבר למודל עסקי של שירות מבוסס פלטפורמה, האצת תחומי ה-B2B ורכישת מנועי צמיחה חדשים המבוססים על יתרון תחרותי. עד שנת 2030, חלקם של שלושת עמודי התווך הללו במכירות וברווח התפעולי צפוי לגדול ליותר מ-50%.
החברה מתכננת להשקיע יותר מ-50 טריליון וון דרום קוריאני עד שנת 2030 בצמיחתה, עם קידום הפורטפוליו העסקי בהובלת שלושת מנועי הצמיחה החדשים. זה כולל השקעה במחקר ופיתוח של יותר מ-25 טריליון וון קוריאני, השקעה במתקנים של יותר מ-17 טריליון וון דרום קוריאני והשקעה אסטרטגית של 7 טריליון וון קוריאני.
LG גם מרחיבה עסקי ה-B2B שלה למרחבים מסחריים וניידות ווירטואליים באמצעות ההבנה שלה בלקוחות והידע לתקשר ולהזדהות עם לקוחות שנצברו בעסקי ה-B2C. צ'ו הדגיש כיצד LG מקדמת שינויים ברחבי החברה מתרבות ארגונית לתקשורת מותג בכל נקודת מגע עם הלקוח, כשהמטרה הסופית היא להפוך למותג שמחמם את ליבם של הלקוחות תוך מתן אפשרות ללקוחות להרגיש את הערך והפילוסופיה של טובת החיים. החברה גם מניעה פעילויות ניהול ESG כדי למלא את אחריותה כאזרחית תאגידית גלובלית.