Teresa Anania Headshot קרדיט - יח"צ

Sophos, מובילה עולמית של פתרונות אבטחה חדשניים לסיכול מתקפות סייבר, הודיעה היום כי תרזה אנניה הצטרפה לחברה כמנהלת לקוחות ראשית (CCO). אנניה תמלא תפקיד מפתח בהאצת יוזמות הצלחת הלקוחות והשותפים של סופוס כדי למקסם את ערך פורטפוליו הפתרונות ושירותי אבטחת הסייבר של סופוס, כולל  שירותי זיהוי ותגובה מנוהלים (MDR), אבטחת נקודות קצה, רשת, דוא"ל וענן. 

לאנניה ניסיון של למעלה מ-25 שנה בהובלת שביעות רצון לקוחות וצמיחה במכירות במגזר הציבורי והפרטי, והיא מצטיינת בערוצי מכירה ישירים ועקיפים כאחד. אנניה מצטרפת לסופוס מ-Zendesk, שם היתה אחראית על הניהול והפיתוח של בסיס הלקוחות הגלובלי שלה, המונה יותר מ-110,000 לקוחות, מעסקים קטנים ובינוניים (SMB) ועד ארגונים. במהלך עבודתה ב-Zendesk, אנניה הובילה את כל הפונקציות שלאחר המכירה, כולל שירותים מקצועיים, תמיכת לקוחות, שירות לקוחות והצלחת לקוחות. לאנניה ניסיון רב בהרחבת מעורבות הלקוחות לאחר המכירה בארגונים ומגזרים מסחריים, תוך מתן החזר השקעה (ROI) משמעותי והגדלת הכנסות. 

כ-CCO, תהיה אנניה אחראית לפיתוח תרבות ממוקדת לקוח, ותעבוד יחד עם שותפי הערוצים וספקי שירותים מנוהלים (MSP) כדי לספק חוויה חלקה לבסיס הלקוחות הגדל של סופוס, המונה יותר מ-600,000 ארגונים ברחבי העולם. חזון זה גם יוודא שללקוחות קטנים יותר, המהווים מטרה עיקרית עבור תוקפים, תהיה גישה לאותם פתרונות אבטחה חדשניים ומודיעין איומים מוביל בדומה לעמיתיהם הגדולים יותר, משימה קריטית עבור סופוס במהלך 2024 ומעבר לה. 

"סופוס נמצאת בשלב מרגש של צמיחה עסקית, ואני להוטה להביא לסופוס את ההצלחה שלי בבניית חוויות לקוח חיוביות", אמרה אנניה. "לסופוס יש מוניטין מצוין של חדשנות מתמשכת באבטחת סייבר ושירותי אבטחה מנוהלים המסייעים לארגונים להגן על עסקיהם מפני תוכנות כופר, פריצות ומתקפות סייבר אחרות שעלולות לסכן את עיסקיהם. אני אעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם שותפי הערוצים, ספקי שירותים מנוהלים והצוות הגלובלי, כדי לתמוך בלקוחות סופוס באבטחה שלהם ולהפיק ערך לשותפים מכל תיק הפתרונות והשירותים של סופוס".

"נוף האיומים משתנה כל הזמן, וארגונים זקוקים להערכות קבועות ואינטראקטיביות של סביבות ה-IT הכוללות שלהם כדי להביס תוקפים פעילים באופן היעיל ביותר. כדי לסייע בכך, ספקי אבטחה צריכים להבטיח שהשקעות הלקוחות במוצרים ובשירותים שלהם מספקות להם ערך אמיתי, דבר הדורש מעורבות לאורך כל מחזור חיי שיתוף הפעולה. הדבר דורש גם חוויית לקוח מיטבית בכל הקשור לאימוץ חידושים ושדרוגים של טכנולוגיות ושירותים הרלוונטיים והמתאימים ביותר, ומודעות לפוטנציאל הקיים ברישיונות קיימים. הכלי הטוב ביותר הוא בעל ערך מועט ללא הפעולה הנכונה, ולכן רכיבים אלה קריטיים להגנה נכונה ועקבית מפני התקפות מודרניות", אמר ג'ו לוי, מנכ"ל סופוס. 

"כדי לספק את המסלול הזה, גייסנו את תרזה, שיש לה רקורד מרשים בבניית קשרים לאחר המכירה ואספקת חוויות שמגבירות את שביעות רצון הלקוחות ומניעות צמיחה. הידע והמומחיות שלה יאפשרו לנו להמשיך ולשים את הלקוחות במרכז העסק שלנו, לצד שותפי הערוצים וה-MSP שלנו. והכי חשוב, התפקיד החדש של תרזה יעזור לשמור על הלקוחות שלנו מאובטחים ככל האפשר, מה שעומד תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו שמחים לקבל את תרזה לצוות של סופוס".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG